Fandom

Вікі Гарріпедия

Помона Спраут

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Помона Спраут (англ. Pomona Sprout) — викладач травологіі в школі магії і чаклунства Гоґвортс, декан факультету Гафелпаф.

Характер Редагувати

Дуже добродушна жінка середніх років, низенька, кругленька, рожевощока і ... не надто охайна. Вона весь час вовтузиться з різними чарівними рослинами, її улюблене добриво - драконячий гній. Її сукня постійно в землі, капелюх багато разів лагоджений, а своє попелясте волосся професор стеблами укладає абияк, просто щоб не лізло в очі і не заважало роботі. Вона прекрасний знавець своєї справи, і чудово справляється навіть з найнебезпечнішими рослинами, а серед них трапляються справжні хижаки.

Біографія Редагувати

Робота в Гоґвортсі Редагувати

1992-1993 навчальний рік Редагувати

Цього року монстр Василіск почав тероризувати студентів Гогвортса. Один його погляд міг убити жертву або ж у кращому разі паралізувати. Тільки корінь мандрагори може привести до тями всіх жертв монстра. Саме Професор Спраут виростила мандрагори, з яких був зварений настій, що оживив скам'янілих жертв Василіска, і таким чином врятувала всіх постраждалих студентів.

1995-1996 навчальний рік Редагувати

Цього року Міністерство магії призначило Долорес Амбридж спочатку професором захисту від темних мистецтв, а потім і Верховним інквізитором школи. Помона Спраут не вступала у відкритий конфлікт з цією жінкою, але в міру сил опиралася її дисциплінарним заборонам. Наприклад, коли Гаррі Поттер дав викривальне інтерв'ю, надруковане в журналі «Придира», професор знайшла спосіб висловити своє захоплення цим вчинком, нагородивши Грифіндор призовими балами тільки за те, що Поттер передав їй лійку... Студенти п'ятого курсів здавали СОВ по травологіі Професору Спраут.

1996-1997 навчальний рік Редагувати

Професор Спраут була присутня на похоронах Дамблдора. Це був перший раз, коли Гаррі бачив професора одягненою бездоганно.

1997-1998 навчальний рік Редагувати

Весь рік професор Спраут захищала студентів від свавілля сестри і брата Керроу, як могла. Коли над Гогвортсом нависла небезпека, вона, ні хвилини не вагаючись, стала на бік захисників замку. Разом з Макґонеґел і Флитвіком Помона билася з Северусом Снейпом.

Також декан Гафелпафа брала діяльну участь у захисті Гогвортса у фінальній битві, кидаючи зі стін небезпечні рослини разом з групою учнів, серед яких був Невілл Лонгботом.

Подальше життя Редагувати

Професор пропрацювала в Гогвортсі ще дев'ятнадцять років і вийшла на пенсію разом зі своїми подругами, Мінервою Макгонегел і Роландою Гуч. Посаду викладача травологіі зайняв її улюблений учень, Невілл Лонгботом.

Випадкова вікі