FANDOM

Півз Полтерґейст англ. Peeves був шкільним привидом, який, посміхаючись, носився в повітрі, загрожуючи кожному, бо страшенно полюбляв спричиняти колотнечу і неприємності.

Півз виглядає як маленький чоловічок в яскравому одязі, він носить капелюх з бубонцями і помаранчеву краватку-метелика. У нього злісні чорні оченята і широкий рот. На відміну від примар, він не прозорий і не безтілесний, але вміє літати і проходити крізь стіни.

Півз вразливий до магії. Одного разу професор Люпин застосував проти Півза заклинання «Вадівазі», від якого жувальна гумка, якої Півз замазував замкову щілину дверей комірчини, де Арґус Філч тримає свої віники, влетіла йому в ніздрю. А Гаррі Поттеру вдалося за допомогою заклинання «Обез'яз» приклеїти його мову до неба.

Півз не підкоряється нікому, хоча боїться Кривавого Барона і робить деякий повагу Дамблдора і Макґонеґел. Тим не менше, поняття лояльності йому не чуже: разом з іншими мешканцями Гоґвортс а він бере діяльну участь в опорі Долорес Амбридж і особливо завзято випроваджує її зі школи після її звільнення. Він отримував колосальне задоволення, беручи участь у битві за Гоґвортс і кидаючи плоди цапня на голови Смертежерів.

Випадкова вікі