FANDOM

Підручник напівкровного принца (Англ. Severus Snape's copy of Advanced Potion-Making) - на вигляд звичайний старий підручник «Розширеного курсу зельеваренія» з тією відмінністю, що один з колишніх власників підручника, який називав себе напівкровним принцом, «злегка підредактував» текст Лібаціуса Бораго, додавши поради по процесу приготування зілля, їх складу і записав кілька заклинань власного винаходу.

Advanced Potion Making (Snape)

Підручник в романі

У 1996 році підручник потрапив до Гаррі Поттера. З дорогоцінними порадами напівкровного принца Гаррі стає кращим на курсі з варіння зілля. Також, крім правок рецептів, минулий господар залишив численні поради і навіть власні заклинання.

Підручник стає для Гаррі кращим порадником. Завдяки цій книзі, Гаррі дізнається безліч заклинань і пробує їх в життя. Дія одного з заклинань - Левікорпус (з його допомогою можна підвісити людину в повітрі вниз головою) - виявляється знайомим Гаррі. На п'ятому році навчання він проник в сито спогадів і побачив найгірший спогад професора зельеваріння Северуса Снейпа. У ньому батько Гаррі, тоді ще школяр Джеймс Поттер, знущаючись над юним Снейпом, використовував саме це заклинання. І тому Гаррі запідозрив, що Принцом може бути або Джеймс, або хтось із його друзів. Але Ремус Люпин спростовує це припущення. Він радить Гаррі знайти рік видання книги і таким чином з'ясувати, коли навчався загадковий Принц. Гаррі слідує його порадою і з'ясовує, що книзі без малого п'ятдесят років. Розчарований Гаррі розуміє, що п'ятдесят років тому ні батько, ні його друзі в Гогвортсі ще не вчилися, і тому ніхто з них не може бути напівкровним принцом

Герміона, вражена тим, що Гаррі обійшов її в настійках, відноситься до «співавтора» Бораго недовірливо. Вона намагається з'ясувати, хто раніше був господарем підручника. Але єдиний «принц», згадки про який знаходить Герміона - це Ейлін Принц. У бібліотеці є стара шкільна газета, на фото якої зображена ця дівчинка, капітан команди Гогвортсу по грі в плюй-камені. Герміона передбачає, що вона і є напівкровним принцом, проте Гаррі з цим категорично не згоден. Він вважає, що напівкровний принц - це чоловік.

Несподівано з книгою доводиться розлучитися. Гаррі використовує проти Драко Мелфоя винайдене напівкровним принцом заклинання Сектумсемпра. Не знаючи, яку дію має це заклинання, Гаррі з жахом бачить, що Сектумсемпра завдала Мелфою моторошні рани, ніби розрубав тіло слизеринця мечем. На щастя, в цей момент в туалет, де Гаррі і Драко влаштували імпровізовану дуель, увірвався Северус Снейп. Йому вдається швидко і практично без сліду залікувати рани Мелфоя. Професор, звичайно, дізнався власне заклинання, але вголос висловив здивування, звідки Гаррі знайома настільки темна магія.

Гарри с книгой Принца-полукровки

За допомогою виманології Снейп проникає в свідомість Гаррі і бачить зображення книги. Професор вимагає у Гаррі принести йому на перевірку всі підручники. Той, розуміючи, що ні в якому разі не можна показувати Снейп підручник напівкровного принца, ховає дорогоцінну книгу в Кімнаті на вимогу, а Снейп показує аналогічний підручник Рона Візлі.

Подальша доля книги невідома, але можна припустити, що вона згоріла через рік під час пожежі, викликаної Зложаром, який вичаклував Вінсент Креб в день Битви за Гогвортс.

Гаррі відчуває потрясіння від того, що Принц, яким він захоплювався і якому він був вдячний за цінні поради, міг придумати таке далеко не невинне заклинання. Але тим не менше він збирався при першій же можливості забрати підручник. Однак цьому не судилося статися.

Після вбивства Северусом Снейпом професора Дамблдора, Гаррі, перебуваючи в стані афекту, накинувся на вбивцю директора, став ображати його і насилати різні закляття, в тому числі і заклинання напівкровного принца - Левікорпус і Сектумсемпра.

Розлючений тим, що Гаррі обізвав його боягузом, Снейп зізнався - саме він і є напівкровним принцом, а Гаррі використовує проти нього його ж заклинання.

Після всього, що сталося Гаррі відчуває гіркі почуття з приводу того, що він не розпізнав у колишньму господареві потенційного вбивцю і наважується залишити підручник там, де його сховав.

Герміона виявляється частково правою в припущенні, що напіввкровний принц - це студентка Гогвортсу Ейлін Принц. Ейлін виявляється матір'ю Северуса Снейпа і першої господинею «Розширеного курсу зельеваренія» Лібаціуса Бораго.

Випадкова вікі