Fandom

Вікі Гарріпедия

Пій Тікнесі

323статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Пій Тікнесі (англ. Pius Thicknesse) — міністр магії Великобританії, зайняв цей пост після вбивства Руфуса Скрімджера, людина Волдеморта.

Пій Тікнесі був високопоставленим міністерським чиновником, який змінив вбиту влітку 1996 Амелію Боунс на місці голови департаменту магічного правопорядку . Практично рік він виконував свою роботу на цій посаді , поки до нього не стали придивлятися люди , лояльні Волдеморту. А таких в Міністерстві з кожним місяцем ставало все більше і більше. Недарма члени Ордену Фенікса перестають довіряти Міністерству як чесній партнеру в боротьбі з Темним Лордом .

Пій Тікнесі був подвергуться закляттям Імперіус прихильниками Волдеморта наприкінці липня 1997 року і став виконувати їх накази. Намагався за допомогою офіційних рішень затримати Гаррі Поттера на Тисовий вулиці до зникнення охороняли його закляття. Пізніше , після влаштованого Волдеморта перевороту, зайняв крісло міністра. Втілюючи в життя вказівки Господаря, проводив кампанію проти маглонароджених чарівників , причому багато з них втратили паличок і перетворилися на жебраків, а інші змушені були ховатися . Також товстувата водрузив в головному залі міністерства натомість Золотого Фонтана потворну статую , що символізувала велич магів і нікчемність маглів, наповнив Міністерство магії смертежерами . Швидше за все , він не носив Чорну мітку і не належав до когорти Смертежерів. Товстуваті брав участь у штурмі Гогвортса.

Випадкова вікі