FANDOM

1339735589 gr323232f rave colour2bcopy
Рейвенклов (англ. Ravenclaw) — один з чоторьох факультетів школи чарів та чаклунства Гоґвортс у серії романів про Гаррі Поттера, названий на честь однієї з засновниць школи — Ровени Рейвенклов.
  • Особливі риси учнів цього гуртожитку: розум, дотепність, творчість та мудрість
  • Засновник: Ровена Рейвенклов 
  • Декан: викладач заклинань, професор Філіус Флитвік
  • Примара: Гелена Рейвенклов — Сіра Пані 
  • Символ: орел (дуже часто його також плутають з вороном або соколом)
  • Кольори: синій (блакитний) і бронзовий
  • Характеристика Сортувального капелюха:

Старенький добрий Рейвенклов дарує щедро всім знання.
Хто мудрість цінить, той знайде там шану, честь і визнання.

Розміщення Редагувати

Рейвенкловська вежа, яка розташована в західній частині замку. Входом служать двері на вершині звивистих сходів, що введуть вгору з п'ятого поверху. Двері не мають ручки чи магічної картини, натомість вони обладнані розмовляючим бронзовим молотком у формі орла. Замість того, щоб запитувати стандартний пароль, орел загадує вам загадку. Щоб увійти у вітальню, потрібно правильно її відгадати. Цікаво, що навіть рейвенкловці не мають відповіді на загадки, а якщо студент іншого факультету дасть вірну відповідь, орел пропустить і його.

Вітальня Редагувати

Оздоблена в рейвенкловських тонах. Кімната кругла, дуже велика, з голубими гардинами і м'якими кріслами, стінами з елегантними вікнами-арками, з яких відкривається чудовий краєвид на оточуючі гори, куполоподібною стелею, на якій зображено зоряне небо, і білою мармуровою статуєю Ровіни Рейвенклов в діадемі у повний ріст.

Випадкова вікі