Fandom

Вікі Гарріпедия

Ремус Люпин

323статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Ремус Джон Люпин (англ. Remus John Lupin) — він же Муні — персонаж книг Джоан Роулінг про Гаррі Поттера.

Біографія Редагувати

Народився 10 березня 1960 року. У ранньому дитинстві його вкусив вовкулака (Фенрір Ґрейбек). Через це не міг навчатися у Гоґвортсі. Проте Албус Дамблдор допоміг хлопцеві, узяв на себе відповідальність за його дії в школі. Ремус вступив до Гоґвортсу у 1971 року та потрапив у гуртожиток Ґрифіндор. Коли місяць ставав повним, він ховався у Верескливій Хатинці (через постійні крики в ній мешканці селища Гоґсмід, що розташовано біля Хатинки, вважали, що там живуть привиди). Біля входу до Хатинки посадили Войовничу Вербу (щоб ніхто не дізнався про таємницю Люпина).

Проявив себе як здібний учень.

У школі він знайшов справжніх друзів: Джеймса Поттера, Сіріуса Блека та Пітера Петіґру. Четвірка постійно весело проводила час, не нехтуючи порушенням шкільних правил. Вони називали себе мародерами та дізнались про безліч таємниць Гоґвортсу. Друзі дізналися про те, що їх товариш вовкулака, і щоб не лишати його на самоті кожного місяця, також навчилися перетворюватися на тварин (стали незареєстрованими анімагами).

Для того, щоб хоч якось стримувати бешкетників, Дамблдор на останньому році навчання призначив Люпина старостою. Проте план Албуса не здійснився, тому що Ремус не спиняв Поттера і Блека у їх витівках.

Люпин разом із друзями вступив до Ордена Фенікса та ревно служив організації весь час її існування. Він був вдячний Дамблдорові за те, що той прийняв його до школи, що також сприяло цьому.

Коли Волдеморт шукав Поттерів, Сіріус Блек запідозрював Люпина у зраді. Проте така думка виявилася хибною — Люпин до останнього залишався вірним друзям.

Пізніше Люпинові було складно знайти собі роботу через те, що він вовкулака. І знову йому допоміг Албус Дамблдор — він взяв його на роботу в Гоґвортс — на посаду викладача предмету «Захист від темних мистецтв». Контролювати себе під час повнолуння йому допомагав Северус Снейп, що варив йому спеціальні настійки. Навіть не зважаючи на те, що Люпин не проводив кілька уроків кожного місяця, він став одним з найкращих педагогів, що навчали Гаррі Поттера — зокрема, саме він навчив Поттера використовувати патронуса.

Проте наприкінці навчального року Северус Снейп заради помсти розповів батькам учнів Гоґвортсу, що викладач їх дітей — вовкулака. Тому Люпин звільнився за власним бажанням.

Одружився із Німфадорою Тонкс, що народила йому сина (Тед Люпин). Деякий час Люпин відчував себе винним перед Тонкс, оскільки в магічному суспільстві упереджено ставилися до тих, хто мав за родичів вовкулак. Гаррі зрештою переконав його, що він повинен бути поруч зі своїми рідними перш за все. Проте цьому завадила битва за Гоґвортс у травні 1998 року, у якій загинули і Дора Тонкс, і сам Ремус Люпин.

Викладач Захисту від Темних Мистецтв
Попередник:

Ґільдерой Локарт

1993–1994

Ремус Люпин

Наступник:

Лже-Аластор Муді

Випадкова вікі