Fandom

Вікі Гарріпедия

Реґулус Блек

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Реґулус Арктур Блек (англ. Regulus Arcturus Black) — персонаж серії книг Джоан Роулінг про Гаррі Поттера. Молодший брат Сіріуса Блека. Колишній смертежер. Зрадив Волдеморта, забравши горокракс.

Загальні відомості Редагувати

  • Ім'я: Реґулус Арктур Блек
  • Дата народження: 1961 р.
  • Батьки: Оріон Блек, Вальбурга Блек
  • Гуртожиток: Слизерин
  • Досягнення: ловець Слизеринської квідичної команди.
  • Дата смерті: 1979 р.

Життя після Гоґвортсу Редагувати

Підтримуючи ідею чистокровності під впливом батьків, одразу після завершення навчання вступив до лав смертежерів. З часом зневірився, і, почувши як Волдеморт на одному з зібрань натякає на своє безсмертя, спробував дослідити це питання. Темний Лорд "позичив" ельфа-домовика Крічера, до якого Реґулус був дуже прив'язаний, для перевірки сховища горокракса. Волдеморт залишив ельфа посеред озера у печері, щоб він нікому не сказав про побачене. Але господар покликав Крічера, і він явився на поклик. Ельф розповів все про печеру і горокракс. Врешті-решт Реґулус відправився туди з Крічером, сам випив рідину з кубку і підмінив медальйон на фальшивий, у який вклав записку:

Left pointing double angle quotation mark sh4.svg

Темному Лордові

Я знаю, що помру задовго до того як ти це причитаєш, Але ти маєш знати, що це я розкрив твою таємницю. Я викрав справжній горокракс і маю намір негайно його знищити. Я дивлюся в обличчя смерті з надією, що коли ти зустрінеш гідного супротивника, то знову будеш смертним.

Р.А.Б.

Right pointing double angle quotation mark sh4.svg

Реґулус Блек наказав Крічеру повертатись додому, не казати матері про все це, і будь-якою ціною знищити медальйон-горокракс Салазара Слизерина. Сам він залишився і його затягли під воду інферії.

Випадкова вікі