FANDOM

Ровена Рейвенклов (англ. Rowena Ravenclaw) — чарівниця, яка є одним з чотирьох засновників школи чарівництва й чарівництва Гоґвортс. На честь неї названо один з гуртожиткiв Школи.

Біографія Редагувати

Оскільки школа чарів і чаклунства Гоґвортс була заснована приблизно в кінці Х століття, логічно припустити, що Кандида народилася не пізніше середини десятого століття.

У Кандиди була дочка — Гелена Рейвенклов, яка вкрала її діадему, так як хотіла стати розумніше своєї матері. Велика чарівниця соромилася цього факту крадіжки і нікому нічого не сказала про зникнення діадеми. Мало того, серйозно захворівши і відчуваючи швидку смерть, вона послала закоханого в дочку Кривавого Барона, щоб він знайшов і умовив Гелену повернутися і попрощатися з матір'ю. На жаль, Кандида померла, так і не побачивши доньку перед смертю.

Заснований факультет Редагувати

Символ Рейвенклову — орел на синьому полотнищі. Ровена Рейвенклов цінувала в людях мудрість, розум і почуття гумору. Керуючись цими критеріями, вона підбирала собі учнів. Цими ж критеріями керується зараз Сортувальний капелюх, коли відправляє на факультет Рейвенклов новоприбулих студентів.

Появи Редагувати

  • Гаррі Поттер і Філософський камінь (гра) (На картці від шоколадних жаб)
  • Гаррі Поттер і Таємна кімната (1st Mentiont)
  • Гаррі Поттер і Таємна кімната (гра) (На картці від шоколадних жаб)
  • Гаррі Поттер і Таємна кімната (фільм) (Тільки згадка)
  • Гаррі Поттер і в'язень Азкабану (гра) (На картці від шоколадних жаб)
  • Гаррі Поттер і Орден Фенікса (гра) (Тільки згадка)
  • Гаррі Поттер і Дари Смерті (Тільки згадка)
  • Гаррі Поттер і Дари Смерті: Частина 1 (бюст в будинку Лавгудов)
  • Гаррі Поттер і Дари Смерті: Частина II (гра) (Тільки згадка)
  • Pottermore