FANDOM

Роза Ґрейнджер-Візлі (англ. Rose Granger-Weasley) — чарівниця, напівкровка, старша дитина Рональда Візлі і Герміони Ґрейнджер. У неї є молодший брат, Х'юго.

Біографія Редагувати

У 2017 році Роза і її кузен Альбус готуються до першої поїздці в Школу чарів та чаклунства Гогвортс.

Під час проводів дочки на вокзалі Кінгс-Кросс батько Рози Рон Візлі в жартівливій формі виявляє бажання бачити доньку на тому ж факультеті, що свого часу закінчив він і мати Рози - на Грифіндорі. Він також зазначає, що розумом Роза пішла в матір і наставляє дочку неодмінно перевершувати у всіх тестах і завданнях в школі сина Драко Мелфоя, Скорпіуса.

Герміона ж налаштована більш толерантно і урезонює чоловіка, щоб він не травив дітей. Рон також попереджає Розу не надто зближуватися з Скорпіусом, стверджуючи, що її дідусь, Артур Візлі, ніколи не пробачить, якщо його внучка вийде заміж за чистокровного.

Гоґвортс Редагувати

Опинившись в поїзді, Роза серйозно підійшла до вибору купе, оскільки, як вона вважала за досвідом батьків, вже тут можна завести друзів чи ворогів на все життя. В одному з купе, куди вона зайшла разом з Албусом, знаходився Скорпіус Мелфой. Слідуючи пораді свого батька, дівчинка поспішила відсторонитися від такої компанії, а Альбус, навпаки, зацікавився знайомим і вважав за краще залишитися з ним.

На церемонії розподілу Роза потрапила на Гріффіндор, а Альбус, на загальний подив, був відсортований на Слизерин, чим вкрай засмутив подругу. Коли підійшла пора до першого уроку польотів, Роза продемонструвала природну тягу до мітли, яка підкорилася їй без проблем з першого ж разу, у Альбуса все було з точністю до навпаки - не впоравшись належним чином з мітлою, хлопчисько отримав кличку "слизеринський сквіб".

Rose WeasleyDH2

Роза ставала все більш популярною дівчинкою і стала відсторонюватися від Альбуса. По-перше, їй вкрай не подобалося те, що він потрапив на Слизерин, а по-друге, вона не переварювала дружбу Альбуса зі Скорпіус через родовід останнього.

На другому році навчання її вибрали новим ловцем команди Гріффіндор з квідичу, про що директриса Мінерва Макґонеґел повідомила урочисто. За словами Скорпіуса, Роза, як і її мати, теж була блискучою ученицею.

Протягом всього навчання Скорпіус, що закохався в Розу, неодноразово намагався змінити думку дівчини щодо нього, але безрезультатно

Четвертий курс Редагувати

Перебуваючи в "Гоґвортському експресі", Роза спробувала достукатися до Альбуса і поліпшити відносини між ними, геть погіршали за попередні роки навчання, і які продовжували йти по похилій. Щоб привернути увагу кузена, вона повідомила про те, що Міністерство магії, очолюване її матір'ю, нещодавно конфіскував часоворот. Це дійсно зацікавило Альбуса, який поспішив поділитися розповісти зі Скорпіусом.

Роза продовжувала йти за Албусом, бажаючи поговорити, але той розумів, що вона була послана батьками, і в різкій формі попросив її залишити його в спокої. Побачивши дівчину, Скорпіус скористався шансом і знову став флітртувати з нею, чого вона не витримала і пішла.

Коли Альбус і Скорпіус оволоділи часоворотом і повернулися в 1994 рік на Тричаклунський турнір їх дії призвели до того, що в кінцевому підсумку Рон і Герміона не стали зустрічатися, тим самим стерши Розу і її брата з реальності, чим був дуже засмучений Скорпіус. Виправивши цю помилку і дізнавшись, що вона повернулася, Скорпіус зробив спробу обійняти її, але у відповідь отримав удар по гомілці.

Роза стала більш прихильною до Скорпіуса після того, як він і його батько допомогли її сім'ї зупинити Делфі, коли розкрилося, що вона насправді маніпулює двома хлопчиками для повернення Волдеморта, її батька. Після всього пережитого на четвертому році навчання Скорпіус запропонував Розі зустрічатися, однак та відповіла відмовою, чим змусила його виглядати жалюгідним. Проте, її ставлення до хлопця безсумнівно змінилися в кращу сторону. Більш того, вона сама підійшла до Альбуса і Скорпіуса, назвавши останнього "Королем Скорпіонів", прізвиськом, яким Скорпіуса називали в альтернативної реальності, в якій він був популярним, і пішла з кумедною усмішкою.

Характер Редагувати

Роза - дівчинка розумна і здібна, як і її мати. Зовні вона схожа на батька, так як довготелеса і рудоволоса. Відзначається також, що Роза, як і її мати, під час першої поїздки в Гогвортс, переодяглася в шкільну форму заздалегідь.

Якщо Роза візьме до уваги настанови батька про досягнення переваги над Скорпіусом на кожному іспиті , вона також може стати найкращою в плані успішності ученицею Гогвортсу, якою була під час навчання Герміона.

Роза, мабуть, вельми дружна з усіма дітьми Поттерів, оскільки бере участь в між Х'ю і Лілі обговоренні, на який факультет потрапити при розподілі найкраще, і Албус при появі на платформі 9 і 3/4 відчуває величезне полегшення, коли Поттери знаходять Візлі і Роза посміхається йому сяючою посмішкою.

Етимологія Редагувати

Роза, ймовірно, отримала своє ім'я на честь квітки, який широко цінується за свою красу і аромат. Троянди здавна вважаються символом любові, їх часто асоціюють з богинями Любові і Краси (Ісіда, Афродіта).

Можливо, таким чином батьки Рози хотіли відзначити, що їхня дочка - дитя їх всеосяжної любові один до одного. Роза також є національною квіткою Англії. Червоні троянди особливо часто асоціюються з виразом любові і можуть бути натяком на фірмовий відмітний знак сімейства Візлі - яскраво-руде волосся.

Ймовірно також, що Рон і Герміона хотіли, щоб у їхніх дітей були такі ж ініціали, як і у них самих, «Р» і «Х» (в англійському варіанті імена «Hermione» і «Hugo» починаються на одну букву). При цьому ініціали дочки збігалися б з ініціалами батька, а ініціали сина - з ініціалами матері.

Цікаві факти Редагувати

Роза і Скорпіус є четвероюродной братом і сестрою, оскільки обидва - нащадки Фінеаса Найджелуса Блека.

Роза - дитина чистокровного мага і маглонародженої чарівниці, як і її знаменитий дядько Гаррі.

Обоє батьків Рози відображені на картках від шоколадних жаб.

Ім'я «Роза» продовжує своєрідну традицію Роулінг називати жіночих персонажів іменами квітів (Лілі, Петунія, Нарциса, Флер, Лаванда, Пенсі).