FANDOM

Мадам Роланда Гуч англ. Madam Rolanda Hooch — шкільний тренер Гоґвортсу (курс навчання польотам на мітлах) і суддя міжфакультетських змагань з квідичу. Вона описана як жінка з короткими сірими волоссям і «жовтими очима, як у яструба». Володіє різким характером.

Біографія Редагувати

Робота в Гогвортсе Редагувати

1991-1992 навчальний рік Редагувати

Мадам Гуч присутня на сортуванні 40 нових студентів, у тому числі і Гаррі Поттера, сиділа поруч з професором Флитвік і професором Квірела. Навчала Гаррі та його однокурсників польотів на мітлах. Також цього року судила матч Грифіндор і Слизерин.

1992-1993 навчальний рік Редагувати

На наступний рік Мадам Гуч так само судила матч Грифіндора і Слізеріна, коли м'яч-вибивала ганявся за Гаррі. Висловила величезне занепокоєння за те що Джіні Візлі чудовисько віднесло в надра таємної кімнати (у фільмі неспокій висловила мадам Помфрі).

1993-1994 навчальний рік Редагувати

На третій рік навчання Гаррі професор Макгонегел попросила мадам Гуч стежити за Гаррі Поттером через ув'язненого, що втік Сіріуса Блека. Коли Сіріус Блек подарував Гаррі нову мітлу, Макгонегел попросила мадам Трюк і професора Флитвіка перевірити мітлу на наявність безпеки. Через кілька тижнів Трюк і Флитвік забезпечили безпеку мітли повернули її Гаррі Поттеру для продовження тренувань з квідичу. Також судила матчі Гріфіндор-Гафелпаф, Грифіндор-Равенклов і Грифіндор-Слизерин.

1995-1996 навчальний рік Редагувати

На п'ятому році навчання матчі з квідичу були скасовані генеральним інспектором Долорес Амбридж. Незважаючи на це мадам Трюк все ж судила відбувся матч Гріфіндора проти Слизерина, який був дуже грубим. Цілком можливо що уроки польотів були інспектувати Долорес Амбридж і їй уроки сподобалися, тому що Трюк була звільнена. І вона також продовжувала судити матчі на п'ятому році навчання і на шостому.

1997-1998 навчальний рік Редагувати

Коли Гогвортс був захоплений Волдемортом, мадам Трюк брала участь в Битві за Гогвортс.

Подальше життя Редагувати

Після битви за Гогвортс мадам Трюк продовжувала викладати польоти на мітлах, коли директором стала Мінерва Макгонегел.

За сценою Редагувати

  • У першому фільмі серії роль професора Гуч виконала Зої Вонамейкер.
  • Для того щоб створити ефект жовтих очей, на Зої надівали спеціальні лінзи
  • Роланда Гуч — одна з трьох членів шкільного персоналу, яких ніколи не називають "Професор", а виключно "Мадам".

Випадкова вікі