FANDOM

Рубеус Хагрид (англ. Rúbeus Hágrid) - напівкровний чарівник. Наполовину людина, наполовину велетень. Прихильник Албуса Дамблдора.

Біографія Редагувати

Дитинство (1928-1940) Редагувати

Рубеус Геґрід народився 6 грудня 1928 року у родині чарівника містера Геґріда та велетки Фрідвульфи. Геґрід підростав у графстві Ґлостершир, лісі Діна. Коли йому було десь три роки, мати покинула батька та повернулася до поселення велетнів. Внаслідок Геґрід майже не пам’ятав матері, а ось батька згадував з любов’ю. Будучи напівгігантом, Геґрід вже у шість років обігнав батька за габаритами, полюбляючи брати його на руки та гратися. 

Шкільні роки (1940-1943) Редагувати

Геґрід навчався в Гоґвортсі на факультеті Гриффіндор в один час разом із Томом Редлом (Рубеус на два роки молодший). На третьому курсі майбутній Темний Дорд несправедливо звинуватив напіввелетня у відкритті Таємної Кімнати та нацькуванні Жаху Слизерену на загинувшу студентку. Хоча звинувачення не були підтверджені, Міністерство Магії виключили Хеґріда зі школи і переломило його чарівну паличку. Завдяки професору Альбусу Дамблдору, викладавшому на той час трансфігурацію, Геґріда лишили в Гоґвотсі і вивчили на лісника. З тих пір Геґрід мешкає біля шкільного замку в своїй хижині. Не дивлячись на забону чаклування, Геґрід залишив уламки своєї чарівної палички (ймовірно, якимось чином поремонтувавши її) і вмонтував їх у рожеву парасольку, якою зрідка таємно творить легкі закляття.

Перша чаклунська війна (1970-1981) Редагувати

У роки першого пришестя Волан-де-Морта Геґрід вступає в Орден Фенікса. У цій організації він залишається і під час Другої чаклунської війни. Професор Дамблдор напрочуд довіряє ліснику. Геґрід відшукав Гаррі під уламками будинку Поттерів в ніч загибелі його батьків і привіз його до Дурслів. Також він прибуває за одинадцятирічним Гаррі і каже хлопчикові, що той чарівник. Ще йому доручено забрати Філософський камінь з Ґрінґотсу. І саме він везе справжнього Гаррі під час операції «Сім Поттерів».

Між війнами (1981-1995) Редагувати

Зустріч з Гаррі Поттером Редагувати

На захисті Філософського каменя Редагувати

Ув'язнення в Азкабані Редагувати

Справа з Бакбиком Редагувати

Тричаклунський турнір Редагувати

Друга чаклунська війна (1995-1998) Редагувати

Завдання з велетнями Редагувати

Життя з Ґропом Редагувати

Похорони Арагога Редагувати

Битва на Астрономічній вежі Редагувати

Операція Сім Поттерів та весілля у Візлі Редагувати

При новому керівництві Редагувати

Битва за Гоґвортс Редагувати

Подальше життя (1998-н.д) Редагувати

========