Fandom

Вікі Гарріпедия

Руперт Грінт

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Руперт Ґрінт (англ. Rupert Grint; 24 серпня 1988, Гартфордшир, Великобританія) — британський актор. Відомий, як виконавець ролі Рона Візлі у фільмах, за мотивами серії романів англійської письменниці Джоан Роулінг.

У кінці травня 2000 року, кіностудія "Warner Brothers" оголосила про відкриття кастингу на три головні ролі в екранізації романа Дж. К. Роулінг "Гаррі Поттер і філософський камінь". Як кандидати на головні ролі розглядалися лише британські діти у віковій категорії від 9 до 11 років. Спочатку претендентам пропонували прочитати вголос запропоновану їм сторінку з книги, потім зімпровізувати сцену прибуття учнів до Гоґвортса, і у третій стадії діти просто читали вголос декілька сторінок із сценарію.

Руперт Грінт був великим фанатом книжок про Гаррі Поттера, і вважав, що він - викапаний Рон. Він так само як і кіногерой полюбляв солодощі, боявся павуків, у нього була велика сім'я і на довершення до всього, хлопчик мав руде волосся. Дізнавшись про кастинг, одинадцятирічний Руперт Грінт поставив собі за мету будь що отримати цю роль. Для цього він прийняв образ своєї театральної викладачки і вигадав пісеньку у стилі реп, в якій Руперт пояснив, чому хоче стати Роном. І ось він успіх !!

У листопаді 2001 року відбулася прем'єра дитячого фантастичного фільму "Гаррі Поттер і філософський камінь" і дебютний вихід Руперта Грінта на великі екрани в ролі Рона Візлі, що принесло юному акторові світову популярність. Спочатку головним претендентом на місце режисера фільму був Стівен Спілберг, який після кількох місяців перемовин відмовився, і картину зняв режисер Крісом Коламбусом.

Після приголомшливого тріумфу фантастичного серіалу "Гаррі Поттер." кар'єра Руперта Грінта не потребувала особливої реклами. Режисери ставали в чергу за виконавцями поттеріани. І роль Рона Візлі для Руперта Грінта не стала першою і останньою. Того ж 2002 року на екрани вийшов фільм "Грім у штанях".

2006 року Руперт Грінт знявся у драмі режисера Джеремі Брока "Уроки водіння", де блискуче зобразив стосунки хлопчика з благочестивої сім'ї Бена Маршалла і старшої за себе, ексцентричної актриси, яка обманом змусила його героя поїхати з нею на пікнік. Цього разу актор знявся разом із чарівними Джулією Волтерс і Лорою Ліні.

Помітною в кінобіографії Руперта Грінта стала і роль у гучному фільмі 2009 року режисерів Лізи Барросс ДСа і Глена Лейберна "Вишнева бомба", що оповідає про любовний трикутник між двома хорошими друзями і дівчиною, що приїхала до їхнього міста. У фільмі творці на диво яскраво показали крадіжки у крамницях, розпивання спиртних напоїв, вживання наркотиків і крадіжки автомобілів, що сильно обурило і критиків, і глядачів.

Роль у картині "Вишнева бомба" стала для Руперта Грінта другою, де він зіграв інтимну сцену перед камерою. Уперше такий еротичний досвід він отримав на зйомках фільму "Уроки водіння".

Крім того на зйомках пригодницького серіалу про Гаррі Потера в актора залишалося багато вільного часу і, щоб розважити себе, Грінт почав збирати модель літака, зі справжнісіньким двигуном. У цьому нелегкому занятті йому допомагали брати по фільму – близюки Фелпсі. До того ж це талановите тріо зняло власний фільм про пригоди "Лего-чоловічка". Хлопці мали камеру, і вирішили зняти невеликий ролик. Руперт Грінт вивчав анімацію на уроках мистецтва, тому молоді актори робили успіхи, і всім було весело. Руперт Грінт окрім участі у зйомках фільмів, активно працював на радіо і телебаченні, також озвучував мультфільми і документальні стрічки.

Є вболівальником клубу Тоттенхем Хотспур.

Випадкова вікі