FANDOM

Руфус Скрімджер (англ. Rufus Scrimgeour) - міністр магії після Корнеліуса Фаджа. Вперше згадується

Скримджер

як глава аврорського відділу. З початком Другої Магічної війни став наступником Корнеліуса Фаджа на посаді Міністра Магії. Сміливий, розумний , розважливий, витриманий. Проте і йому не чужий кар'єризм і жадоба влади , хоча до цих цілей він йде обачнішими, ніж Фадж. Політику Скрімджера відрізняли більш послідовні і рішучі кроки в боротьбі з Лордом Волдемортом і його смертежерами. Правда, Скрімджеру не вдалося уникнути типової помилки свого попередника. Боячись визнати публічно силу Волдеморта, Скрімджер не шукає союзників у боротьбі з Темним Лордом. Відсутність реальних перемог над противником Міністерство прикриває хвалькуватими рапортами , заарештовуючи не реальних смертежерів , а перших-ліпших людей , які хоч чимось викликали підозру .Продовживши політику замовчування проблем та дотримання лише видимості добробуту і безпеки магічного співтовариства, Скрімджер тим самим зробив Міністерство магії легкою здобиччю для смертежерів. Останні використовували підконтрольних їм чиновників, які з успіхом здійснили переворот в Міністерстві і віддали його людям Темного Лорда. Ця помилка коштувала Скрімджера життя: в ході перевороту він був убитий прибічниками Темного Лорда При цьому він не видав місце знаходження Гаррі Поттера навіть під тортурами.

Біографія Редагувати

12 серпня 1995 року Скрімджера згадує за сніданком Німфадора Тонкс, як чиновника, який ставив їй і Кінгслі Шелботу каверзні питання.

Через рік Руфус Скрімджер стає міністром магії, успадкувавши від Фаджа старий бюрократичний апарат. Він намагається роздобути в якості «рекламного хлопчика »Гаррі Поттера, якого тепер називають« Обраним ». Але його спроби вплинути на Поттера через Дамблдора натикаються на непереборну стіну: старий директор і чути не хоче, щоб його студента змушували зображувати підтримку діяльності Міністерства. Тоді Скрімджер знаходить обхідний шлях.

Дізнавшись, що Поттер гостює на Різдво у сім'ї Візлі, він бере з собою Персі і, зробивши вигляд, що вони з секретарем проходили повз Барлогу, заглядає на вогник. Залишивши молодого Візлі спілкуватися з рідними, з якими той півтора року був на ножах, Скрімджер викликає Гаррі в сад на розмову. На жаль, Міністр не добився від Поттера згоди на співробітництво, а Персі був змушений тікати з рідного дому в окулярах, заляпаних протертим пастернаком (це досягнення приписували собі одночасно Фред, Джордж і Джіні).

У 1997 році, після смерті Альбуса Дамблдора залишилося багато майна, накопиченого старим чарівником за своє довге життя. Деякі речі були заповідані їм своїм трьом студентам: Герміоні Грейнджер, Рону Візлі і Гаррі Поттеру. Це здалося Скрімджеру підозрілим. Намагаючись розгадати загадку цих подарунків, він цілий місяць протримав заповіт у себе. Однак, ні до яких висновків так і не прийшов. Тому 31 липня він прибуває в Барліг особисто, в останній надії дізнатися значення цих предметів. На жаль, Герміона вважає, що старовинний примірник «Казок барда Бідла» Дамблдор залишив їй, оскільки знав про її пристрасті до читання, про світлогасником Рон і сам будує здогадки ( «напевно, хотів, щоб я їм світло гасив»), старий снич, залишений Гаррі, розцінюється юнак тільки як нагадування про перемогу в квідич ... Ось тільки меч Грифіндора, заповіданий Дамблдором своєму найулюбленішому студенту, Скрімджер віддати не може: меч не є власністю директора, а тому не може бути відданий Поттеру.

Всього лише через добу Руфус Скрімджер буде убитий при захопленні Міністерства. З чуток, перед смертю його катували, щоб дізнатися, в якому з укриттів Ордена Фенікса ховається Поттер, але колишній аврор нічого не сказав. За офіційною версією, Скрімджер подав у відставку і його місце зайняв Пій Тікнесі.

Зовнішність Редагувати

Scrimgeour DH1 Wallart01

Скрімджер, за описом книги, зовні схожий на «старого лева з густою гривою темно-жовтих волосся, займаних сивиною». У нього були жовтуваті очі і він носив окуляри в дротяній оправі. Іноді ходив із ціпком, бо трохи накульгував.

Магічні здібності Редагувати

По всій видимості, Руфуса Скрімджера відрізняли непогані дуельні здатності. За час своєї довгої кар'єри аврором він встиг битися з безліччю темних чарівників. Також, можливо, він спочатку намагався чинити опір Волдеморту. Не виключено, що Скрімджер був фахівцем в таких областях магії, як трансфігурація і Зілляваріння, оскільки саме з цих дисциплін майбутні аврори здають іспити.

Цікаві факти Редагувати

Луна Лавґуд одного разу згадала в присутності Гаррі Поттера, що Скрімджер - вампір. Однак це твердження стоїть під великим питанням, оскільки її батько, Ксенофілій Лавгуд, постійно публікував подібні маревні теорії в своєму журналі «Базікало». Хоча, знаючи Ксенофілія, можна припустити, що характеристика «вампір» підходить до характеру Скрімджера.

Фільми Редагувати

У фільмі Скрімджер не носить окуляри, хоча по книзі він повинен.

У фільмі не були продемонстровані негативні риси характеру персонажа.

Білл Найі був затверджений на роль ще до зйомок «напівкровного принца», однак за сценарієм його персонаж був вирізаний з картини і він виконав роль Руфуса Скрімджера тільки у фільмі «Гаррі Поттер і смертльні реліквії: Частина 1».

Етимологія Редагувати

«Руфус» - чоловіче ім'я та прізвище, в перекладі з лат. «Rufus» означає «рудоволосий». Використовувалося як прізвисько англійського короля Вільгельма II через відповідного кольору волосся. У широкий вжиток ім'я увійшло після Реформації.

Прототипом прізвища «Скрімджер» швидше за все послужило назва шотландського клану «Scrymgeour», ймовірно, утворене від давньоанглійського слова «skrymsher», що означає «фехтувальник».