FANDOM

Ріта Скітер англ. Rita Skeeter — спеціальний кореспондент, надіслана в Гоґвортс висвітлювати Тричаклунський турнір. Є незареєстрованим анімагом; може перетворюватися на жука , що допомагає їй добувати приховану інформацію. Користується Самописним пером. Можливо , Рiта навчалася в Гогвортсі , якщо це так, то стають зрозумілими її постійні нападки на Альбуса Дамблдора і бажання зганьбити кожного директора Гоґвортсу , про якого пише: Рiта не прощає навіть доброзичливою критики. Втім, Скіттер могла заточити злобу на професора Дамблдора і в інший час і з іншого приводу. Біографія

Про ранні роки Ріти мало чого відомо. Єдине, що можна обчислити: вона народилася приблизно в 1951 році

1994-1995 роки

Ми знайомимося з Скітер, коли їй уже 43 роки Спочатку ми лише чуємо невтішні відгуки про її статті з вуст містера Візлі, а вже потім вона з'являється в оповіді.

Ріта Скітер прибуває в Гогвартс в якості представника преси з метою висвітлювати хід Тричаклунського турніру Вона бере інтерв'ю у Гаррі Поттера і публікує його в «Віщуні», подаючи з однією ложкою правди дві бочки брехні.

Гарна стаття в розумінні Ріти - це скандальна стаття. Вона готова з будь-якого, самого незначного фактиков або навіть домислу роздути скандал як мінімум Всеанглійського масштабу. При цьому її абсолютно не хвилює, який відсоток правди буде в її писанині. Коли писати захоплені відгуки про Гаррі Поттера набридло (явно не її стиль!), Рита намагається роздобути на нього «компромат» у його викладача і одного Геґріда. Безуспішно. Тоді вона перемикається на самого Геґріда і дізнається, що його мати - велетка.

Оприлюднення цього факту (магічне співтовариство вважає всіх велетнів злісними і кровожерливими істотами) укупі з твердженням, що Гегрід незаконно розводить моторошних монстрів, змусило Геґріда подати у відставку. Правда, Альбус Дамблдор цю відставку не прийняв і Гегрід залишився професором Догляду за магічними істотами.

Коли при зустрічі з Ритою Скітер Герміона Грейнджер звинувачує її в некоректності, журналістка в помсту складає про неї статтю, в якій Герміона представлена ​​такою собі розважливою мисливицею за знаменитостями. Спочатку, мовляв, усім відомий Гаррі Поттер, потім кращий ловець болгарської збірної Віктор Крум ... При цьому прозоро натякається, що успіхом у хлопців Герміона зобов'язана не своєї привабливості, а вміло приготованому приворотному зеллю. Це викликало потік листів від розгніваних читачок (стерва Скітер надрукувала статтю про Герміону в жіночому виданні «Відьомське дозвілля»). Оскільки багато надсилали їй ревуни, Герміоні довелося пережити чимало неприємних хвилин, коли весь зал Гогвортуа вислуховував образи на її адресу. А в одному з листів виявився отруйний гній бубонтюбера, який вилився дівчинці прямо на руки, і їй терміново довелося бігти до шкільної лікарні.

У книзі і в фільмі Рита з'являється як журналіст, що описує суд над Ігорем Каркарофим. Запам'ятовується кадр, де уражена мадам Скітер ахнула, почувши про те, що Каркароф назвав ім'я Барті Крауча. Так, це була, без сумніву, сенсація!

Ріта Скітер не залишає своїх спроб очорнити Гаррі Поттера. Її стаття, що вийшла напередодні фінальних змагань Тричаклунського турніру, описує його як психічно хвору дитину, що страждає галюцинаціями і припадками.

З тих пір, як Скітер накропать про неї статейку «Розбите серце Гаррі Поттера», яка подарувала міс Грейнджер низку незабутніх хвилин приниження, Герміона не залишає спроб докопатися, як журналістка дізнається факти, яких дізнатися у неї не було можливості. Зрештою Герміона здогадується, що Рита - незареєстрований анімаг, і під страхом викриття змушує Риту припинити брехати в пресі.

1996 рік

Оскільки Ріта Скітер перестала друкувати про Поттера всяку гидоту (ах, як невчасно! Але ж тепер "Щоденний віщун" взяв би такі статті дуже охоче), вона втратила роботу журналіста. Така різка зміна соціального стану її, природно, не влаштовує. Тому через півроку вона миттєво відгукується на лист міс Грейнджер з якимсь туманним пропозицією роботи.

HP4 Cedric Diggory Rita Skeeter et Harry Potter

Незабаром Рита приходить на зустріч з Гаррі, Герміоною і Луною Лавґуд в Гогсмід, в бар «Три мітли», де під тиском шантажу Герміони бере у Гаррі Поттера правдиве інтерв'ю про те, як він став свідком повернення лорда Волдеморта. Інтерв'ю друкує батько Луна Лавґуд в своєму журналі «Базікало». Великий резонанс в співтоваристві чарівників викликав той факт, що Гаррі назвав імена смертежерів.

Ах да! За це воістину сенсаційне інтерв'ю Скітер не отримала ні кнати. Не платити своїм кореспондентам - ділове кредо батька Луни.

Подальші роки

Півтора роки по тому в «Щоденному віщуні» з'являється інтерв'ю з Ритою Скітер. Вона, виявляється, знайшла спосіб повернутися до свого улюбленого стилю обливати всіх брудом, не порушуючи при цьому домовленості з Герміоною Грейнджер. По-перше, гидоти вона писати буде вже не про Гаррі, а про Дамблдора (правило: «про небіжчиків або добре, або нічого» явно не для Рити), а по-друге, друкувати вона тепер буде не статейки в «Віщуні», а серйозну книгу. Біографію. Книга буде називатися дуже по-скітерскі: «Життя та сміття Альбуса Дамблдора».

В інтерв'ю Рита зі шкіри геть лізе, намагаючись зацікавити майбутніх читачів. Що вийшла буквально через два-три місяці після смерті Дамблдора книжечка була зготована Ритою по вже відомим рецептом: ложка правди на дві бочки брехні. Але треба віддати міс Скітер належне: якщо в її писанині і зустрічаються факти, то факти ці абсолютно правдиві. Тільки знайти їх в потоці бруду, яким вона має звичку обливати героїв своєї творчості, вельми і вельми складно.

У 2014 році Ріта Скітер ще працює. Вона відвідує фінальний матч Чемпіонату світу з квідичу, який проходить в Аргентині. Для реклами своєї нової книги про Дамблдорову армію вона акцентує увагу не на спортивному огляді, а на поведінці Гаррі Поттера, членів його сім'ї та друзів. Її статті виглядають смішно і за гострі коментарі на адресу Поттерів вона отримує неприємний пристріт від колеги, Джіні Поттер.

HP4 Rita Skeeter 7

Зовнішність і характер

Рита має кучеряве, жорстке, світле волосся (передбачається, що вони оброблені чарівним еквівалентом лаку для волосся). У неї важка щелепа, скориговані брови, три золоті зуби і великі чоловічі руки, c гострими, подібними кігтям, нігтями, які покриті червоним лаком. На Риті завжди яскрава мантія і сумочка з крокодилової шкіри, в якій вона тримає своє незамінне самописне перо. Вона носить окуляри, оправа яких усипана дрібними фальшивими дорогоцінними камінцями.

Це особа готова на все заради ексклюзивного матеріалу для своїх статей. Одним з знарядь добування таємної інформації служив її анімаг. Вона перетворювалася в жука і без особливих зусиль могла проникнути туди, куди їй потрібно.

Рита готова піти на будь-який обман і брехню в своїх роботах, можливо це для залучення уваги, а можливо і спосіб поквитатися. Так, після скандалу з Герміоною Грейнджер вона випускає про неї цікаву статтю, куди домішує Гаррі і Віктора Крума, виставляючи Герміону в не надто приємному світлі

Бібліографія

Біографії

Крім роботи репортером, Ріта Скітер пише і книги. Зліплені за тим самим рецептом, що й її статейки.

«Життя і сміття Альбуса Дамблдора»

«Армандо Діппет: ідеал або ідіот»

«Северус Снейп: сволота або святий»

Книга про Гаррі Потера, назва не вказана

«Дамблдорова армія: Темна сторона демобілізації»

«Людина або чудовисько: вся правда про Ньюта Скамандера»

Альбус Дамблдор

Рита відвідала похорон Альбуса Дамблдора в червні 1997, і протягом чотирьох тижнів описала всю його біографію. Книга «Життя і сміття Альбуса Дамблдора» налічувала близько 800 сторінок.

Оскільки протягом усієї творчості Скітер частенько зверталася з риторичними питаннями в сторону Дамблдора ( «Цікаво, що з цього приводу думає директор Гогвортсу», «Альбус Дамблдор не здогадується про цю особливість своєї студентки», «Дуже дивна кадрова політика Дамблдора» і т.д .), а сам Дамблдор якось зронив фразу: «Був би щасливий, Рита, дізнатися підоснову Ваших інсинуацій», складається враження, що Рита збирала «компромат» на директора досить давно. Однак більша частина інформації про юнацькі роки Альбуса, яка міститься в книзі, була отримана з розпитувань Ріти Батільди Беґшот, дуже пристарілого історика, що була колись сусідкою Дамблдорів. Журналістка використовувала cиворотку правди і, можливо, інші методи насильницького допиту, щоб змусити стару Батільду говорити. Скітер також вкрала фотографії у Беґшот, і потім написала історію, яка стала сенсацією: молодий Дамблдор дружив з Геллертом Гріндевальдом, а значить - вивчав темні мистецтва і був винен у смерті своєї сестри.

Деректори Гоґвортсу

Рита була автором цілого ряду біографічних книг про колишніх директорів школи Гогвортс, зокрема «Армандо Діппет: ідеал або ідіот». Вже з назви зрозуміло зміст цієї книжечки.

У книзі «Северус Снейп: сволота або святий» були застосовані ті ж прийомчики: шокувати читачів несподіваними висновками з достовірних фактів

Гаррі Поттер

Зі смертю Волдеморта Скітер написала біографію Гаррі Поттера. Напевно за своєю старою звичкою поливаючи брудом героя своєї книги.

Дамблдорова армія

У день народження Гаррі Поттера 31 липня 2014 року в світ вийшла ще одна книга Скітер під назвою «Дамблдорова армія: Темна сторона демобілізації». Крім біографії Поттера, в ній також описані життя і долі інших членів армії: Рональда Візлі, Герміона Грейнджер, Джіні Поттер, Невіл Лонґботом, Луна Лавґуд, Ханни Аббот, а також можливо, і інших. Цікакаві факти

Белатриса Лестранж і Рита Скіттер - ровесниці.

Rita Skeeter HD

За задумом Джоан Роулінг журналістка називалася «Бріджит» і повинна була з'явитися в перший раз в першій книзі, «Гаррі Поттер і Філософський камінь», в сцені, де Гаррі приходить в «Дірявий казан». Однак, пізніше письменниця від цієї задумки відмовилася. Навіть коли Роулінг писала перші сцени «Гаррі Поттер і Кубок вогню», Рита все ще носила ім'я Бріджит.

Прізвище «Skeeter» в перекладі означає «Москіт», що, ймовірно, пов'язано з шкідливим і настирливим характером персонажа, а також її умінням перетворюватися в комаху

Джоан Роулінґ про Ріту Скітер

.Я люблю Риту. Пам'ятайте, коли Гаррі вперше з'являється в Дірявому Казані в «Філософському камені»? І всі кажуть «Він повернувся» і тоді Гаррі розуміє, наскільки він знаменитий. У перших начерках, Рита, журналістка, підбігає до нього. Чомусь тоді я її називала Бріджіт- я вже забула чому. Так ось, вона занадто довго затримувала Гаррі в Дірявому Казані, а мені хотілося, щоб сюжет розвивався детальніше, тому я вирішила прибрати її. Коли я писала першу книгу, я обмірковувала і наступні, і в четвертій книзі слава Гаррі повинна була стати для нього тягарем. Вона починає його обтяжувати, коли все чарівне співтовариство починає його обговорювати, і я вирішила, що це ідеальний час для появи Ріти. Але тоді я все ще називала її Бріджит. Коли я писала четверту книгу, я не усвідомлювала, що зустріла в житті досить багато Ріт, і що люди вирішать, що саме з цих Ріт я і списала цей образ, показуючи те, що зі мною сталося - але це не так. Однак я не буду заперечувати, що при написанні Ріти я дуже веселилася, запозичуючи її риси від тих людей, яких зустрічала в житті. Насправді, мені подобається Рита. Вона мерзенна - морально, вона просто жахлива - але все-таки мені подобається її твердість. Вона дуже цілеспрямована і хоче просто виконати свою роботу - і це не може не надихати. З нею ще будуть історії. Дуже приємно виписувати її спілкування з Герміоною, адже вони настільки різні люди. Сцена, де Герміона, Рита і Луна сидять разом в барі - була суцільним задоволенням - адже разом зібралися три різні жінки, все з різними поглядами на життя. Цинічна журналістка, Герміона - логічна, сувора, правильна, і Луна, божевільна, але чудова. Я дуже люблю Луну. Три різні людини, що віщають на різних частотах- так забавно писати подібні сцени.