Fandom

Вікі Гарріпедия

Салазар Слизерин

321стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Салазар Слизерин (англ. Salazar Slytherin) — чаклун, один з чотирьох засновників Школи чарівництва й чарівництва Гоґвортс. У його честь названий один з гуртожитків Школи. Символ Слизерина — змія. Умів розмовляти мовою змій. Також досконало володів виманологією і був відомий як затятий борець за чистоту крові Чарівного Співтовариства. Цінував в людях цілеспрямованість , амбіцозность і вища якість крові. Керуючись цими критеріями , підбирав собі учеников.З пісні Сортувального Капелюха можна дізнатися, що Слизерин народився (або жив) десь на болотах. Салазар все життя був кращим другом Ґодрика Ґрифіндора, посварившись з ним в кінці шляху.

Чистота крові як головний критерій

Салазар Слизерин ненавидів бруднокровних чарівників, вважав, що в Школі повинні навчатися лише чаклуни і відьми, в чиїх жилах тече лише кров чарівників, а дітям маглів небезпечно довіряти таємниці чарівництва. На цьому грунті він конфліктував з іншими засновниками Школи.

Слизерин був змушений покинути Школу через нерозуміння іншими засновниками своїх ідей. Салазар Слизерин все одно не хотів залишати Гогвартс без захисту від грязнокровних. Перед самим відходом він створив в замку Таємну кімнату, де сховав свого монстра - василіска, який повинен був вбивати бруднокровних чарівників. Кімнату багато разів шукали, але не могли знайти, тому що за переказами її міг відкрити тільки спадкоємець Слизерина, що говорить парселмовою,

Спадкоємці Слизерина

Рід Слизерина припинився по чоловічій лінії давним-давно. Однак його далекі нащадки, сім'я Гонтів (Мраксов), дожили до середини XX століття, зберігши чистоту крові незаплямованою.

На початку XVIII століття представник цього прізвища, Корвін Мракс, зробив все для того, щоб приховати Таємну кімнату остаточно в надрах Гогвартсу. Мракси зберегли також і один з артефактів великого предка, його медальйон. Остання представниця роду Мраксов, Меропа, ніби в насмішку над Салазаром і його теоріями про чистоту крові, вийшла заміж за магли і народила хлопчика на ім'я Том Редл, якому судилося стати останнім з відомих нам нащадків Слизерина.

Будучи всього лише учнем п'ятого курсу Хогвартса, Том Редл знайшов і відкрив Таємну кімнату, і випустив василиска втілювати давній план Салазара Слизерина. В ході цих подій була вбита маглонароджена студентка Міртл, а третьокурсник-напіввелетень Рубеус Гегрід був звинувачений в її смерті і виключений зі школи. Цікаво, що майже нікому в голову не прийшло поставити під сумнів вину Хагріда, що в свою чергу потішило Реддла. Вже Гегрід ніяк не міг бути парселмовцем.

У 1992 році кімната знову була відкрита стараннями одного з горокраксів Тома Редла, його щоденника. Дванадцятирічний учень факультету Гріффіндор Гаррі Поттер зупинив нові вбивства. Спустившись в Таємну кімнату, Гаррі за допомогою меча Грифіндора вбив Василіска і знищив щоденник Редла. Плани Слизерина провалилися.

Втім, Том Редл, відомий чарівному співтовариству більше під псевдонімом Волдеморт, спробував втілити в життя доктрину Слизерина «магія - тільки для чистокровних». В ході другої магічною війни йому вдалося взяти під контроль Міністерство магії і видати серію законів, що обмежують права маглородців.

Чистокровний Гогвартс

У 1997 році відбулися події, які, можливо, обрадували би Салазара Слизерина. До влади в Міністерстві магії і Гогвартсі фактично прийшов його нащадок Том Редл, відомий магічного суспільству, як лорд Волдеморт. На цілий рік Школа була закрита для маглонароджених чарівників, а навчання молодих магів в Гогвортсі стало обов'язковим.

У 1998 році, після загибелі Тома Редла і закінчення Другої магічною війни, дані критерії навчання були прибрані.

Цікаві факти

На різних зображеннях Салазар Слизерин виглядає по-різному. То з бородою, то абсолютно лисий і трохи змієподібний. Найвірогіднішим його портретом є статуя в Таємній кімнаті ... якщо тільки це зображення самого Слизерина.

Чистокровні чарівники шанують Салазара Слизерина, серед них Мелфоя, Блекі, Ґойл. Вихідці з цих родин практично всі навчалися на факультеті Слизерин. А ось Сіріус Блек поступив в Гріффіндор, тим самим сильно розсердивши свою матір.

Від кожного із засновників збереглися деякі речі. Деякі з них (Меч Грифіндора, Сортувальний капелюх, діадема Ровіни Рейвенклов і чаша Гельґи Гафелпаф) мали виняткову магічною силою. У Слизерина був його медальйон, який був перетворений Волдемортом в горокракс. Невідомо, чи був наділений медальйон магічною енергією до того, як в нього помістили шматок душі Волдеморта.

Улюблена тварина Слизерина - змія. Він умів розмовляти на парселмові. З давніх-давен це вроджене вміння вважалося ознакою темного мага.

Ніде не сказано, що інші засновники вміли говорити на мовах своїх улюблених тварин. Наприклад, не сказано, що Годрік Гріффіндор вмів говорити з левами.

Слизерин перекладається як «повзучий», а Салазар - прізвище диктатора Португалії.

Появи

книги:

Гаррі Поттер і Таємна кімната (Перша згадка)

Гаррі Поттер і напівкровний принц (Тільки згадка)

Гаррі Поттер і смертельні реліквії (Тільки згадка)

Фільми:

Гаррі Поттер і Таємна кімната (фільм) (статуя в Таємній кімнаті)

Гаррі Поттер і в'язень Азкабану (фільм) (Поява на портреті)

Гаррі Поттер і напівкровний принц (фільм) (Поява на портреті)

Гаррі Поттер і смертельні реліквії: Частина 2 (статуя в Таємній кімнаті)

ігри:

Гаррі Поттер і Філософський камінь (гра) (на колекційної картці)

Гаррі Поттер і Таємна кімната (гра) (статуя в Таємній кімнаті)

Гаррі Поттер і в'язень Азкабану (гра) (на колекційної картці)

Гаррі Поттер і смертельні реліквії: Частина II (гра) (статуя в Таємній кімнаті)

LEGO Гаррі Поттер: роки 1-4

LEGO Гаррі Поттер: роки 5-7

Випадкова вікі