Fandom

Вікі Гарріпедия

Седрік Діґорі

322статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Файл:HP shoot 1 007.jpg
Седрик Діґорі (англ. Cedric Diggory) — персонаж книжок Дж. Ролінґ про Гаррі Поттера.

Біографія Редагувати

Батько Седрика - Амос Діґорі - працівник Міністерства магії .

Седрик народився у 1977 році. Навчався у Гоґвортсі у період з 1988 до 1995 року. Мав сильний характер, був сміливим та чесним. Також мав привабливу зовнішність. Седрика обрали ловцем збірної команди Гафелпафу з квідичу. У третій книжці про Гаррі Поттера ("Гаррі Поттер і в'язень Азкабану") зловив снича раніше за Гаррі Поттера, проте, дізнавшись, що на Гаррі напали дементори, вимагав переграти матч.

У 1994 році Кубок обрав його в якості учасника Тричаклунського турніру від Гоґвортсу. Гідно проходив випробування турніру. Гаррі Поттер розповів йому про перше завдання, тому Седрик відповів йому тим самим щодо другого.

Зустрічався із Чо Чанґ.

Під час останнього завдання Тричаклунського турніру він та Гаррі Поттер домовилися разом торкнутися кубку. Проте кубок переможця виявився летиключем до кладовища, де Волдеморт відновив свої сили. Седрика вбив Пітер Петіґру за наказом Волдеморта . Це стало важкою втратою як для батьків Седрика, так і для всієї школи.

Випадкова вікі