FANDOM

Септима Вектор - викладач школи магії та чаклунства Гоґвортс з нумерології. Вона була відома серед студентів, як "дійсно строгий учитель", так що деякі учні не були впевнені в тому, щоб взяти на вивчення її предмет. Її уроки були найулюбленішими у Герміони Грейнджер.

Робота в Гогвортсе Редагувати

1991-1992 навчальний рік Редагувати

Вектор вже працювала в Гогвортсе при сортуванні Гаррі Поттера і його друзів. У великому залі вітаючи студентів, сиділа поруч із зберігачем ключів і садів Гогвортса Рубеус Гегрід. Також Септима присутня на першому матчі Гаррі Поттера з квідичу.

1994-1995 навчальний рік Редагувати

На четвертому році навчання Гаррі Вектор у великому залі зустрічала учасників шкіл "Дурмстренг" і "Бобатону" і була присутня на балу з нагоди турніру Трьох чарівників, стояла поруч з Албуса Дамблдора.

Файл:X 82b783b7.jpg

1995-1996 навчальний рік Редагувати

На п'ятому році навчання Гаррі Поттера зустрічала учнів у Великому залі, сиділа поруч з Сивілою Трелоні, уважно слухаючи промову нового викладача, Долорес Амбридж. Коли Гегрід повернувся з "відпустки", наданого йому Албусом Дамблдором, він розмовляв з Гаррі, Роном та Герміоною, в той момент повз них проходила професор Вектор, яку Гегрід мало не збив з ніг.

1996-1997 навчальний рік Редагувати

На шостому році навчання Гаррі Поттера, вітаючи учнів у Великому залі, сиділа поруч з Албусом Дамблдором і Рубеус Гегрід (по книзі близько Гегріда сиділа професорка Трелоні). У грудні була присутня на різдвяній вечірці у Слізнорта. Також була на похороні Дамблдора. Герміона Грейнджер здавала своє останнє есе з Нумерології.

1997-1998 навчальний рік Редагувати

Професор як і раніше викладала в школі за директорства Северуса Снейпа. Вона брала участь в Битві за Гогвортс. Разом з іншими викладачами і членами Ордена фенікса захищала школу Гогвортс і студентів. Вона не дожила до кінця Битви (за версією фільму). Імовірно, вона була убита смертельним закляттям, так як на ній не було ніяких зовнішніх пошкоджень. Її тіло привезли у Великому залі, де Сивіла Трелоні, за сприяння Падми Патіл, закривали її труп якоїсь матерією.

Етимологія Редагувати

У перекладі з латинської мови Septima значить сьома, а як відомо, число сім - потужне магічне число, значуще для нумерології. Вектор ж - фізико-математичний термін, що характеризує величину, що має напрямок.

Випадкова вікі