FANDOM

Скорпіус Гіперіон Мелфой (англ. Scorpius Hyperion Malfoy) — чистокровний чарівник, єдиний син Драко і Асторії Мелфоїв. Навчається в Гоґвортсі з 2017-го року, ровесник Албуса Поттера і Рози Ґрейнджер-Візлі.

Біографія Редагувати

Ранні роки Редагувати

Скорпіус з'явився на світ в проміжку між 1 вересня 2005 року та 31 серпня 2006 року, так як у вересні 2017 го йому 11 повних років, і він вперше відправляється в Гогвортс.

Драко і Асторія, в підлітковому віці пройшли через крах чистокровних ідеалів, дотримувалася толерантних поглядів. Асторія відмовилася виховувати Скорпіуса в переконанні, що магли - огидні істоти. Бабуся і дідусь Скорпіуса, навпаки, своєї думки не міняли, і Драко з Асторія в плані виховання спадкоємця їх розчарували

Гоґвортс Редагувати

У вересні 2017 року Скорпіус в супроводі обох батьків з'являється на вокзалі Кінгс Кросс, щоб поїхати на навчання в Школу чарів та чаклунства. На Платформі 9¾ Мелфоїв зауважує Рон Візлі, і негайно починає нацьковувати на Скорпіуса свою дочку Розу, щоб та неодмінно обійшла його на всіх іспитах. Він припиняє після зауваження Герміони, проте встигає порадити дочки «не дуже-то дружити» з ним.

Попрощавшись зі своїми батьками, Скорпіус заходить в Гоґвортський експрес, зайнявши місце в порожньому купе. Незабаром після того, як поїзд рушив з місця, до нього, в пошуках місця, навідуються Альбус Поттер і Роза Візлі. Одинокий блондин добродушно привітав однокурсників, запропонувавши тим поласувати солодощами разом з ним. Роза була категорично проти такої компанії, а Ал, навпаки, захотів залишитися разом зі Скорпіусом, пояснюючи свій вчинок виключно бажанням скуштувати ласощів. Мелфой-молодший розповів новоспеченому товаришеві про чутки щодо того, що його батьки не могли завести дитину, а тому мати, за допомогою часовороту, вирушила в минуле і завагітніла від Волдеморта, але той не сприйняв всерйоз ці балачки, аж надто велику схожість Скорпіуса з Драко.

Під час церемонії сортувння, Сортувальний капелюх, очікувано, направив Скорпіуса на Слизерин. Під оплески він попрямував до столу свого факультету, а потім, коли Ал, несподівано для всіх, також потрапив на «зміїний» факультет, з радістю і захопленим криком підкликав його сісти поруч з ним.

Скорпіуса дуже вразила Роза, і він, не дивлячись на її хамську поведінку, намагався знайти спільну мову з дівчиною, але все марно. Ставши жертвою насмішок з боку студентів, викликаними, перш за все, тими самими плітками про спорідненість з Темним Лордом, Скорпіус приходить до висновку, що краще ігнорувати недоброзичливців, і те ж саме радить Алу, чия репутація в школі просто жахлива.

Влітку 2019 року в родині Скорпіуса стався траур, мати, Асторія Грінграс, померла через хворобу. Зустрівшись з Алом на платфорі 9¾, Мелфой-молодший попросив його прийти на похорон.

Четвкртий курс Редагувати

Scorpius

У Гоґвортському експресі Скорпіус люб'язно відповів на питання Ала про Тричаклунський турнір, і потім погодився взяти участь в досить цікавій і небезпечній авантюрі друга - той задумав запобігти смерті Седріка Дігорі в 1995 році, а попередньо зіскочити з поїзда і вкрасти з Міністерства магії часоворот , конфіскований у Теодора Нотта. Хлопці змогли забратися на дах експреса і мали намір зістрибнути з нього в воду, а для благополучного приземлення використовувати пом'якшувальні чари. Їх задумом спробувала перешкодити відьма-продавщиця солодощів, проте спритні хлопці успішно втекли.

Для початку, Скорпіус і Ал хочуть розповісти про свій задум Амосу Діґорі, батькові Седріка. Для цього вони відправляються в будинок для людей похилого віку чарівників і відьом Святого Освальда. Спершу постарілий Амос скептично поставився до цього і навіть спробував прогнати школярів, але все-таки їм вдається переконати старого. Більш того, в якості помічниці той приставляє їм свою племінницю Дельфі.

Дельфі, що стала розумом операції, постановила про те, що для проникнення в Міністерство слід використовувати настійку, прийнявши вигляд Гаррі Поттера, Герміони Грейнджер і Рона Візлі. Скорпіус перетворюється в Поттера-старшого. Їх план знаходиться під загрозою зриву, так як вони мало не стикаються з оригінальними Гаррі та Герміоною, але біда минула - Ал зміг відвернути Герміону, перебуваючи в личині її чоловіка Рона. Зітхнувши з полегшенням, Скорпіус разом з подільниками пробирається в кабінет до Грейнджер, де захований часоворот. Поборовшись з зачарованими книгами і шафою, Скорпіус стає тим, хто знаходить потрібну річ.

Тріо переміщається в Заборонене ліс. Наступний крок - прикинутися представниками Дурмстренґу, надівши відповідні мантії, і, перемістившись в 1994 рік, створити серйозні перешкоди Седрику в першому ж завданні Турніру.

Опинившись в минулому, Скорпіус натикається на юну Герміону і плутає її з Розою. На щастя, таку серйозну помилку вдалося вирішити в стилі «просто, помилився». Хлопці сфокусували свою увагу на Діггорі, що намагається забрати золоте яйце, яке перебуває під захистом дракона, і Скорпіус помітно занепокоївся .. Він зауважив, як дивно почав тремтіти часоворот. Ал встиг вибити з рук Седріка чарівну паличку, як раптом цокання маховика стало все більш гучним - і спалах!

Скорпіус і Ал повернулися в даний час., так їм спершу здалося. Насправді, своїм вчинком вони змінили хід історії і опинилися в альтернативному майбутньому. Майбутньому, в якому Седрік все одно мертвий, Герміона з Роном які не одружилися, Рози зовсім не існувало, а Ал був відсортований на Гріффіндор. Грейнджер взагалі викладала Захист від темних мистецтв, а Рон одружився Падмою. Що цікаво - ні Скорпіус, ні Ал не пригадували нічого зі свого альтернативного минулого, і виглядали досить безглуздо. Що сумно - Гаррі Поттер ставить Алу ультиматум: або він, або Скорпіус. Ал змушений стати на бік батька, Скорпіус втрачає свого кращого друга. Незабаром вони вклинилися в шкільне життя і не контактували. Дельфі вирішує рятувати місію. Вона проникає в Гогвортс і знаходить Скорпіуса на сходах. Він повідомляє їй про те, як вони провалилися в першій спробі. Делфі ж вдається помирити найкращих друзів. Хлопці поговорили про те, яка чортівня сталася через їх дії в 1994 році, і Скорпіус визнає себе проваленим невдахою, відмовляючись продовжувати справу. Розмова розжарюється, але Скорпіус згуртувався з Алом, сховавшись під плащем-невидимкою через що з'явилася Макгонагел. Діалог завершується тим, що Скорпіус погоджується продовжити завдання і вирішує, що Седріка, заради його ж блага, варто ще раз зганьбити, вже в другому чемпіонському завданні.

Скориставшись допомогою Мірти, Скорпіус і Ал відправляються на озеро, пройшовши крізь труби з покинутого туалету для дівчаток. Вони приймають жаброслі, в їх розпорядженні всього лише 5 хвилин, вони бачать Діггорі і запускають в нього заклинання обжерливості. Нове альтернативне майбутнє. Седрік вижив, але став смертежером. Седрік вбив Невіла Лонґботома, а тому Волдеморт вижив, Гаррі Потер був убитий, Ала зовсім не існує, і розсьорбувати цю кашу доводиться Скорпіусу.

Спершу Скорпіус відправляється до директорського кабінету. Гогвортсом заправляє Долорес Амбридж. Скорпіус, виявляється, має в цій реальності репутацію поганого, але цінного і здатного слизеринця для режиму Волдемортаа, правда, він нічого не пам'ятає зі своїх діянь. Здивування тим, що відбувається Скорпіус, іменований в цьому всесвіті «Царем скорпіонів», списав на тимчасове помутніння розуму. Зненацька Скорпіуса застають і слизеринці, обговорювали намічений напад на студентів-бруднокровців, який повиннен пройти під його командуванням. Потім проходить розмова з Драко, який залишив у Скорпіуса неприємний осад на душі.

У пошуках допомоги, Скорпіус відправляється до Северуса Снейпа, який все ще професор настійок. Повідавши тому про те, що сталося в його реальності, і повністю присвятивши в план з порятунку Седріка, Скорпіусу вдалося зацікавити і схилити Снейпа на свою сторону. Скорпіус входить в коло змовників, де також Рон і Герміона. Ця четвірка переміщається в 1994 року під час проходження першого завдання з яйцем і драконом і роблять так, що паличка Дігорі залишається при ньому. Але, «загін опору» в біді. Скорпіус з Роном, Герміоною і Северусом все ще світі вижив Волдеморт. І їх виявили дементори. Ці тварюки висмоктали душі Рона з Герміоною. Шлях Скорпіуса зі Снейпом перегороджує Амбридж, але Снейп нейтралізує настирливу директрису. Скорпіус вдається повернутися в своє справжнє.

Хлопців виявляють батьки. Скорпіус признається, що вони втратили часоворот в озері.

Між тим, юнак стає більш впевненішим, йому здається, що всі колишні страхи більше не стоять на заваді в його житті.

З Алом ж він вирішує знищити часоворот, і зробити це в шкільній соварні. До них приходить Дельфі, зацікавлено вислухавши історію Скорпіуса про паралельній реальності, де Волдеморт керує всім. Дівчина вдає, що теж «за» знищення злощасного часоворота. Скорпіус зауважує на тілі Дельфі татуювання авгурея, про який багато чув в реальності, де переміг Волдеморт. Дельфі розповідає про те, як була вихована в родині Роулі, почитали Темного Лорда, про те, що в дійсності вона хоче відродити його. У соварню навідується Крейг-Боукер, посланий за ними, і Дельфі вбиває студента. Скорпіус і Ал змушені слідувати за нею на поле для квідичу заради того, щоб перемістити в 1995 рік у лабіринт.

Скорпіус і Ал вже просікли, що часоворот діє тільки 5 хвилин і намагалися затримати Дельфі. У лабіринті вони зустріли Седріка. Він сприйняв їх перебування там, як частина завдання, і розвіяв заклинання від Дельфі. Тим часом, та знищує часоворот і переміщається в 30 жовтня 1981 року за день до смерті Джеймса і Лілі Поттерів і краху Волдеморт

Вважаючи, що Дельфі хоче сама покінчити з Гаррі Поттером і запобігти падінню Волдеморта, хлопчаки відправляються в Годрикову долину. Здалеку вони бачать, як Лілі Поттер прогулюється з маленьким Гаррі біля будинку. Скорпіус і Ал розуміють, що потрібно відправити послання в майбутнє і приходять до думки, що для цього можна використовувати ковдрочку Гаррі. Їх повідомлення, написане на ковдрочці, з'являється в теперішньому часі і Гаррі з друзями розуміють, у що вляпалися діти. Разом з Роном, Джіні і Драко, взявши більш просунутий часоворот, він потрапляє в 1981 рік.

Возз'єднавшись з хлопцями, вони розуміють, що Дельфі не буде вбивати Поттерів замість Волдеморта, вона навпаки стане відмовляти його від цього. Щоб такого не сталося, Гаррі бере на себе роль лже-Волдеморта і всіляко відтягує час перед Дельфі. Незабаром чари розвіюються, починається дуель. Скорпіус і інші приєднуються до битви і їм вдається приборкати Дельфі. Відбувається успішне повернення в сьогодення.

Після настільки божевільної подорожі, Скорпіус повернувся до звичного життя. Ще раз запропонував Розі зустрічатися, отримав відмову, але все-таки поцілував її в щічку.

Malfoys2017-0

ЗовнішністьРедагувати

Зовні Скорпіус дуже схожий на батька в тому ж віці: він сіроокий платиновий блондин, з блідою шкірою і загостреним обличчям

Етимологія Редагувати

Скорпіус - лат. Scorpio «скорпіон» - назва сузір'я. Бабуся Скорпіуса, Нарциса Мелфой з сімейства Блеків, в якому була традиція називати дітей іменами сузір'їв і найяскравіших зірок. Батько Скорпіуса також носить ім'я сузір'я. У західній астрології сузір'я Скорпіона пов'язано з грецьким богом загробного світу, Аїдом. Скорпіон також є вбивцею мисливця Оріона

«Malfoy» походить від давньо-французького «mal foi» або «mal foy», що означає «несумлінність» або «віроломство».

Цікаві факти Редагувати

У фільмі Мелфоя виконує Берті Гілберт. У фінальній версії фільму Скорпіус з'являється мигцем і видно тільки зі спини, коли його обіймає матір. Однак Берті в своєму Твіттері говорив, що була знята сцена, де Скорпіус обертається і дивиться на Гаррі. Скріншот, використаний в картці персонажа, побічно доводить існування сцени, проте в набір вирізаних сцен на DVD вона не увійшла.

Скорпіус доводиться четвероюродной братом дітям Поттерів і Візлі, оскільки всі вони - нащадки Фінеаса Найджелуса Блека.

Скорпіус - троюрідний брат Тедді Люпина.