FANDOM

Слизоклуб англ. Slug Club — клуб, утворений Горацієм Слизорогом , у якому він збирав усіх своїй улюбленців (успішних та відомих учнів Гоґвортс у, або ж тих, хто має видатних родичів). Слизоріг збирав свою "колекцію" найкращих учнів Гоґвортсу для того, щоб вони, закінчивши школу, могли допомагати своєму учителеві. Так Слизоріг говорив Поттерові про минулих членів Слизоклубу:

Left pointing double angle quotation mark sh4 Варнава Каф, видавець "Щоденного віщуна", він завжди з цікавістю вислуховує мої коментарі останніх подій. Тоді Амброзій Флум з "Медових руць"...на кожен день народження присилає великий кошик, а все тому, що я зумів представити його Цицероні Гаркіс, яка запропонувала йому першу роботу...це Ґвеноґа Джонс, капітанка "Гарпій з Голігеду"...усі завжди дивуються, коли чують, що я з "Гарпіями" запанібрата, й коли завгодно дістаю безкоштовні квитки! Right pointing double angle quotation mark sh4
Гаррі Поттер і напівкровний Принц

Проте, наскільки важливий для Горація був його клуб, можна дізнатися з подій книжки "Гаррі Поттер і Напівкровний Принц". Албусові Дамблдору надзвичайно важливо було повернути Горація до вчителювання в Гоґвортсі. Проте Слизоріг знав, наскільки тоді був жахливий час - за ним шпигували Смертежери, і якщо б він повернувся до школи чаклунів, то потрапив би в ще більшу небезпеку. Проте коли Слизоріг дізнався, що йому вдасться додати до своєї "колекції" видатного Гаррі Поттера, він, ризикуючи життям, повертається до Гоґвортсу.

Збори клубу проходили в кабінеті Слизорога (в кабінеті зіллєваріння). Горацій пригощав своїх гостей, а також влаштовував для них зустрічі, бали на свята.

Члени клубу Редагувати

Файл:Slug-Club-harry-potter-2483255-500-474.jpg

Члени клубу в минулому Редагувати

  • Том Редл — напевно, один із найвідоміших членів Слизоклубу. Юнак був найкращим учнем Гоґвортсу, показував блискучі результати, тому і був запрошений до клубу Слизорога. Саме Горацій пророкував Томові велике майбутнє. І вчитель не запідозрював, що його учень стане найсильнішим темним чаклуном всіх часів. Юний Волдеморт хотів досягти безсмертя. Одним із можливих методів подолання смерті він бачив використання горокраксів. Проте в бібліотеці Том не зміг знайти достатньо інформації про це, тому запитав у Горація Слизорога після чергових зборів Слизоклубу. І Слизоріг поділився із Томом своїми знаннями. Коли пізніше Слизоріг дізнався, що допоміг лихому чаклунові, то, звісно ж, він не пишався своїм вчинком.