FANDOM

Слизоклуб англ. Slug Club — клуб, утворений Горацієм Слизорогом , у якому він збирав усіх своїй улюбленців (успішних та відомих учнів Гоґвортс у, або ж тих, хто має видатних родичів). Слизоріг збирав свою "колекцію" найкращих учнів Гоґвортсу для того, щоб вони, закінчивши школу, могли допомагати своєму учителеві. Так Слизоріг говорив Поттерові про минулих членів Слизоклубу:

Збори клубу проходили в кабінеті Слизорога (в кабінеті зіллєваріння). Горацій пригощав своїх гостей, а також влаштовував для них зустрічі, бали на свята.

Історія Редагувати

Перша згадка про Слизоклуб датується 1942 роком, коли Тому Реддлу було шістнадцять років. Ймовірно, Клуб заснований набагато раніше - в перші роки викладання Слизорога, імовірно, це 1920-ті роки. Мета клубу була така: Горацій Слизоріг збирав «дружні вечора», запрошуючи на них найвпливовіших, перспективних, здібних і відомих юних чарівників. Професор настійок і декан факультету Слизерин знайомив їх один з одним і з відомими випускниками, іноді даючи потужний поштовх для кар'єри юного члена Клубу. Наприклад, Амброзій Флюм познайомився зі своїм першим роботодавцем Цицероном Харкіссом на одній із зустрічей Клубу і згодом став власником успішної кондитерської «Медові руці».

Сам Горацій витягував зі свого становища глави Клубу велику вигоду: по-перше, марнославний професор кожен день слухав лестощі, компліменти і слова подяки; а по-друге, випускники Клубу майже завжди висловлювали подяку матеріально - він отримував в подарунок безліч улюблених солодощів та вин, міг безкоштовно відвідувати квіддічние матчі, концерти і т. п. До того ж, уже в 1940-і у нього були хороші зв'язки в Міністерстві Магії.

Слизоріг очолював Слизоклуб до 1981 року, коли вийшов у відставку. На пенсії він також пожинав плоди своєї викладацької діяльності: йому як і раніше догоджали колишні учні, і життя його було безтурботним. У 1995 році спокійне життя для Слізнорта закінчилася: Волдеморт відродився і колишній професор кинувся в біга від колишнього учня. Коли Гаррі Поттер і Альбус Дамблдор заявили про відродження Темного Лорда, Слизоріг, на відміну від магічного співтовариства і Міністра магії, відразу їм повірив і не став чекати, коли смертежери прийдуть за ним. Протягом року він ховався в чужих маглівських домівках і ні з ким не зустрічався. Пропозиція про повернення на викладацький пост, яке надійшло від Дамблдора, він розглядав з деяким сумнівом, але директор висунув головний свій козир - Гаррі Поттер. Від такого «примірника» в своїй колекції Слизоріг не міг відмовитися.

Поттер був зарахований до Клубу ще до того, як сів в Гоґвортський експрес перед початком нового 1996-1997 навчального року. Правда, на зустрічі Клубу Гаррі приходив тільки двічі: перша зустріч пройшла в купе «Ц» на шляху в Гогвортс, вдруге Гаррі був присутній на різдвяній вечірці. В інших випадках Поттер знаходив різні причини, щоб не прийти, а після невдалої спроби отримати у Слизорога справжній спогад про розмову з Томом Редлом, професор і зовсім перестав запрошувати хлопця і все його оточення. Можливо, він взагалі припинив збори Клубу. Невідомо, продовжив чи Горацій збирати Слизоклуб в наступному році, коли директором став Северус Снейп, а в уряді головні посади зайняли смертежери.

Примітно, що навіть в 1996-1997 році, коли аврори охороняли територію школи, Слизоріг приводив на зустрічі Клубу своїх колишніх учнів, наприклад, Гвеног Джонс, або письменника Елдред Уорпла разом зі своїм другом вампіром.

Прийом до Слизоклубу Редагувати

Горацій Слизоріг відбирав членів Клубу за кількома критеріями, які навіть мінялися з часом.

У 1942 році він пророкував Тому Реддлу пост Міністра магії, завдяки його «надприродній здібності дізнаватися те, чого знати не положено, так само як і вишуканим лестощам», з якою він звертався до людей, від яких багато що залежить. При цьому, Слизоріг не сумнівався, що Редл з прославленого роду чарівників, керуючись поширеною думкою чистокровних магів про те, що обдарованість в чаклунстві властива тільки спадковим чарівникам.

У 1970-их в його клуб ввійшла маглонароджена Лілі Поттер, яку Слизоріг запросив через її успіхи в зіллях. Можливо, він не знав на момент прийому до Клубу про її походження, або ж для нього цей фактор вже не мав важливого значення. З іншого боку, Горацій згадував, що всі Блекі вчилися на його факультеті, і, ймовірно, перебували в його Клубі, але Сіріус Блек виявився в Грифіндорі. І незважаючи на те, що Слизоріг визнавав в Сіріуса талант, він шкодував, що його не було в його колекції.

Все ж прізвище мала для професора значення. Так, зустрівши Герміону Грейнджер, Слизоріг цікавиться, чи не відноситься вона до роду Дагворта-Грейнджер. А дізнавшись про її походження, згадує відгук Гаррі про дружбу з нею і про те, що вона найкраща на курсі. Після цього дівчина отримує запрошення. На першу зустріч в Гоґвортському експресі запрошений і Невіл Лонґботом, Гаррі передбачає, що Слизоріг очікував побачити в Невіі сміливість і силу його батьків аврорів, але сором'язливий хлопчик не справляє на Слизорога належного враження. Блейз Забіні, Маркус Белбі, Кормак Маклаген і Мелінда Боббін теж запрошені в Клуб, завдяки своїм відомим родичам.

Драко Мелфоя уразило те, що він не запрошений до Клубу. Його батько перебував в Клубі, дід був знайомий зі Слизорогом, а по материнській лінії всі Блекі були в колекції професора. Але в 1996 році, коли всім відомо, що Луціус Мелфой є смертежером, Слизоріг побоюється включати в своє коло його сина. Можливо, він передбачає, що у Мелфоя-молодшого немає в майбутньому ніяких перспектив.

Члени клубу Редагувати

До 1981 року Редагувати

  • Горацій Слизоріг - засновник Клубу.
  • Амброзій Флюм
  • Цицерон Харкісс (імовірно)
  • Варнава Кафф
  • Адріан (імовірно)
  • Елдред Уорпл
  • Том Редл
  • Ейвері старший
  • Лестранж старший
  • Нотт старший
  • Мальсібер старший
  • Сивіла Трелоні (імовірно)
  • Дірк Крессвелл
  • Луціус Мелфой
  • Северус Снейп (імовірно)
  • Гвеног Джонс
  • Реґулус Блек
  • Алекто Керроу
  • Лілі Еванс

1996-1997 роки Редагувати

Гаррі Поттер - номінально. Як би професор Слизоріг ні хотів роздобути такий «алмаз» в свою «колекцію», Гаррі весь цей Клуб неприємний, він ухиляється від посиденьок Слизорога як тільки може.

Невіл Лонґботом - був запрошений Слизорогом на перше, пробне, засідання в «Гоґвортському експресі», але зрозумівши, що замкнутий Невілл не займе високих постів в майбутньому, і, отже, знайомство з ним не обіцяє ніяких «дивідендів», професор надалі його не запрошує.

Маркус Белбі - також як і Невілл, був присутній тільки на першому засіданні клубу. Був запрошений професором Слизорогом через родинні зв'язки - дядечко Маркуса Дамокл був відомим чарівником, винахідником Вовкотрути, володарем ордена Мерліна. Але дізнавшись, що Маркус не спілкується з дядьком, Слизоріг перестав його запрошувати на вечірки.

Джіні Візлі - також запрошена Слизорогом в його купе в «Гоґвортському експресі»: професор побачив її «Кажанячі шмарклі», виконані бездоганно. Але розглянувши прямолінійний характер міс Візлі, Горацій вирішив на подальшому її членство в Клубі не наполягати.

Герміона Грейнджер - її, як і Гаррі, не дуже-то радує членство в клубі, але на засідання вона ходить справно. Мабуть, з ввічливості і з прагнення не псувати відносини з викладачем Зельеваріння.

Блейз Забіні - потрапив завдяки репутації «Чорної вдови», якою володіє його мати.

Кормак МакЛагген - ось хто-хто, а він отримує справжнє задоволення від членства в клубі. Дійсно, такий самозакоханий тип, з такими зв'язками і родичами ... Так, Кормак піде далеко ...

Мелінда Боббін - про неї професор Слизоріг одного разу лише згадує. Потрапила в Слизоріг, ймовірно, тому, що її родина володіла великою мережею аптек.

Гестія і Флора Кероу - з'являються тільки в фільмах.

За кулісами Редагувати

В екранізації не відображено зустріч в купе «Ц» «Гоґвортського експреса», замість цього Гаррі відвідує збори в кабінеті Слизорога.

У фільмі Невіл Лонґботом бажає потрапити на різдвяну вечірку Клубу настільки, що погоджується розносити гостям шампанське, одягнений як офіціант в ресторані. У книзі ж на вечірці обслуговуванням займалися ельфи.

Редагувати