Fandom

Вікі Гарріпедия

Смерть

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Смерть (не смерть, як явище, а втілення Смерті) згадується в «Казках барда Бідла». Вона зустрілася на дорозі трьом братам Певерел під час переправи через річку. Смерть сподівалася дістати подорожніх: переправа була дуже небезпечною, але вони перебралися на інший берег живими. Тому вона, як би в нагороду, наділила кожного з них великим чарівним даром. Брати від Смерті отримали Старшу паличку, Воскресальний камінь і плащ-невидимку, впоследствие відомі як Смертельні реліквії. Насправді, ці Реліквії були з підступом. Смерть сподівалася все ж дістати до себе братів.

Антіох Певерелл, отримавши всеперемагаючу паличку заходився хвалитися нею і був убитий невідомим чарівником. Так Смерть забрала старшого брата.

Кадмус Певерелл воскресив свою кохану, але з часом зрозумів, що дівчина глибоко нещасна на цьому світі і, щоб з'єднатися з нею назавжди, покінчив життя самогубством. Так Смерть отримала середнього брата.

І лише Ігнотус Певерелл, що ховався від Смерті під її плащем-невидимкою, дожив до глибокої старості і помер природною смертю, передавши Реліквію своєму синові. 

Випадкова вікі