Fandom

Вікі Гарріпедия

Спілка Сприяння Ельфам-Чорноробам Англії

322статті у
цій вікі
Add New Page
Коментар1 Share

Спілка Сприяння Ельфам-Чорноробам Англії (С.С.Е.Ч.А.) (англ. Society for the Promotion of Elfish Welfare (S.P.E.W.)) — організація по захисту ельфів-домовиків, організована Герміоною Ґрейнджер. Спілка заснована в 1994 році. За словами Герміони програма-мінімум полягає в забезпеченні ельфам-домовикам справедливої платні й задовільних умов праці.

Програма-максимум передбачає внесення змін у закон про заборону використання чарівної палички та спробу залучити когось із ельфів до роботи у відділі контролю за магічними істотами, адже вони там зовсім не представлені.

Щоб вступити до організації потрібно купити значок - він коштує два серпики. На виручені від значків кошти Герміона планувала виготовити листівки. До речі кошти у спеціальну бляшанку для збирання грошей збирав скарбник у ССЕЧА ним був Рон Візлі. Також у організації був секретар - Гаррі Поттер в його обов'язки входило записування Герміониних слів для протокол зборів. Та хлопці не дуже старанно виконували свої обов'язки бо коли Гаррі це почув. він "не знав, що йому робити: чи перечити Герміоні, чи реготати, дивлячись на Ронів вираз обличчя".

Члени С.С.Е.Ч.А Редагувати

Випадкова вікі