Fandom

Вікі Гарріпедия

Флер Делякур

321стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Файл:DH-Promotional-Photos-fleur-delacour-30401258-1215-1620.jpg
Флер Ізабелль Делякур (фр. Fleur Isabelle Delacour) — літературний персонаж з серії романів про Гаррі Поттера англійської письменниці Джоан Роулінг. Ім'я в перекладі з французької — квітка двору (фр. fleur de la cour).

Біографія Редагувати

Навчалася у французькій школі чаклунства Бобатон, де була однією з найбільш зразкових учениць.

Мама — Апполін, тато — месьє Делякур , обидва - чистокровні чарівники. Молодша сестра — Габріель Делякур. Її прабабуся була справжньою віїлою, саме від неї Флер успадкувала міфологічну красу і жіночність. Флер Ізабелль Делякур — напівлюдина, на чверть віїла, як і її сестра Габріель Делякур, стала одним з двох відомих винятків з магічного правила, за яким в сім'ї вїїли народжуються або дівчата-вїїли, або хлопчики, що мають расу свого батька.

Файл:Bildans.jpg
На різдвяному балу Флер з'явилася з Роджером Девісом, капітаном команди Рейвенклову з квідичу. Під впливом чар Флер, якими вона хотіла зачарувати Седріка Дігорі, Рон Візлі також запросив її, але отримав відмову.

Після закінчення Бобатону в 1995 році, Флер Делякур влаштувалася на роботу в банку «Грінготс» в Лондоні, щоб поліпшити свою англійську. Вийшла заміж за старшого брата Рона - Білла Візлі. Обожнює всю сім'ю Візлі. Останні спочатку не дуже відповідали взаємністю (крім Білла) і називали її між собою флегмою або скалкою - можливо, цьому сприяв її прямолінійний характер і схильність до різких висловлювань. Але коли перевертень Фенрір Грейбек покусав Білла, Флер не залишила наміри вийти за того заміж, і це сильно поліпшило ставлення до неї інших Візлі. Згодом народила доньку Вікторію (Марі-Віктуар), яка зустрічається з Тедді Люпином - сином Німфадора Тонкс і Ремуса Люпина. Також має дитину Домінік і сина Луї.

Файл:87987559gc9.jpg

Тричаклунський турнір Редагувати

Брала участь у Тричаклунському турнірі, що проходив у школі Гоґвортс в 1994 році. Зайняла в ньому останнє четверте місце.

Під час першого випробування їй в супротивники дістався валлійський зелений дракон. Дівчина за допомогою чар занурила його в транс, а коли дракон захропівши, викинув язик полум'я і підпалив їй спідницю — залила вогонь водою з чарівної палички.

У другому випробуванні Турніру бранцем, якого повинна була врятувати Флер, була її семирічна сестра Габріель. На Флер напали в озері гринділи, і вона не змогла дістатися до сестри, але ту врятував Гаррі Поттер. Для дихання під водою Флер використовувала бульбашкоголове замовляння. Під час третього випробування її неподалік від входу в лабіринт оглушив Віктор Крум, який знаходився під дією закляття Імперіус Барті Кравча молодшого (який, випиваючи багатозільну настійку, «прикидався» Дикозором Муді).

Випадкова вікі