FANDOM

Файл:Форд.png
Автомобіль фірми Форд «Англія» - спочатку звичайний магловскій автомобіль, випущений до 1967 року британським філією компанії «Форд», який магічно «удосконалив» містер Візлі. Тепер автомобіль міг літати і ставати невидимим, а також розширюватися. Використання такої машини було незаконним, і Артур обіцяв Молі розібрати фордик. Але от з виконанням обіцянки все тягнув ...

Влітку 1992 року Рон, Фред і Джордж Візлі прилетіли вночі в Літтл Уіндінг забрати Гаррі від Дурслів. Визволення виявилося дуже до речі: Дурслі перетворили кімнату Гаррі на справжню тюремну камеру: поставили на вікна грати, прорізали в двері котячі дверцята і через неї подавали племіннику їжу, а в туалет виводили «під конвоєм» двічі на день.

Наступного разу сім'я Візлі і Гаррі поїхали на зачарованому форді в Лондон, на станцію «Кінгс Крос», щоб звідти хлопці змогли виїхати в Гоґвортс. Містер Візлі дуже налягав на дружину, щоб вона дозволила полетіти на машині, адже так швидше, а щоб ніхто їх не побачив, скористатися кнопкою невидимості. Але місіс Візлі була непохитна: вже якщо їхати маглівскою машиною, то тільки по-маглівски!

Файл:Tumblr n48o4ktdsO1rlr2dlo10 r1 250.gif
Гаррі і Рон йшли через бар'єр, що веде на платформу 9¾ останніми. Але їм чомусь бар'єр не відкрився, і вони запізнилися на потяг. Тоді хлопчики вирішили летіти в школу на фордику. Це здалося їм єдиним правильним рішенням. Але, через довгий шлях у Гогвортс, який вони проробили, летячи над хмарами, прилад, що забезпечує невидимість, дуже швидко зламався і виснажив автомобіль. У знемозі він впав на Гримучу Іву, яка не забарилася надавати нахабам стусанів. Як тільки фордик досяг землі , він викинув невдалих пасажирів та їх багаж і, обурено фиркаючи, покотив у бік Забороненого Лісу.

Рону і Гаррі пощастило ще раз зустріти фордик: він врятував їх від зграї павуків-акромантулів, що живуть в Забороненому Лісі.

Випадкова вікі