FANDOM

Фіренц (англ. Firenze) — молодий кентавр (він молодший Ронана і Бейна) з білявим волоссям і блакитними очима, що нагадують бліді сапфіри. Кінське тіло Фіренца біле з чорними плямами.

Мабуть, він тісно спілкується не тільки з Геґрідом, але і з Дамблдором, тому що, живучи в Забороненому Лісі чудово обізнаний про філософський камінь, захованому в Гоґвортсі. Не став би Гегрід базікати про Камені з ким завгодно, а Дамблдор не дав би дозволу говорити про це з кентавром, особисто з ним не познайомившись. Світогляд Фіренце більш демократично, ніж Бейна: він бачить світ не тільки з позиції кентаврів. Тому він приходить на допомогу Гаррі Поттеру тоді, коли Магоріан і Бейн воліють відійти в сторону і не втручатися. А через чотири роки він погоджується прийняти посаду викладача віщування, ніж налаштовує проти себе все стадо.

Кентаври лінчували б «зрадника», якби не втрутився все той же Геґрід. Але відтепер Фиренції шлях в Заборонений Ліс замовлений. Здатися в рідних місцях для нього рівносильно смерті. Цікаво, що в 1997 - 1998 навчальному році, коли директором став Северус Снейп, а професорами - Смертежери сестра і брат Керроу, Флоренца ніхто не вигнав із замку. Хоча в Гоґвортс не були допущені маглорождённие студенти, кентаврові, не людині взагалі, було дозволено залишитися. Цілком можливо, що пару слів на його рахунок зронив Снейп.

Мовляв, на таку бестолочь не варто й уваги звертати. Мовляв, обидва вчителі прорікань гарні: що Сивіла Трелоні, що цей копитний. Якщо це і мало місце, то Снейп (не в перший раз в інтересах справи) збрехав. Фіренце знайомий з найрізноманітнішими видами гідний кентаврів, про які люди, часом, і не здогадуються. І при цьому у нього вистачає здорового глузду ставитися до читаним знакам скептично: раптом вони прочитані неправильно? Фіренце воював на боці захисників замку в Битві за Гоґвортс і навіть був поранений. Після перемоги над силами Волдеморта інші кентаври нарешті помирилися з Фіренцем.