Fandom

Вікі Гарріпедия

Чарівна паличка Долорес Амбридж

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Чарівна паличка Долорес Амбридж (перша паличка) — одна із найменших паличок в чарівному світі. Про паличці практично немає відомостей, крім її довжини, і характеристики, що вона дуже гнучка.

У період з 1995 по 1996 роки, коли Амбридж перебувала на посаді Верховного інквізитора Гоґвортсу, ця паличка в руках своєї господині марно намагалася «навести порядок», проте з цієї затії нічого не вийшло. У червні 1996 року Амбридж випадково зустріла в Забороненому лісі кентаврів. Вважаючи себе вінцем творіння, ця жінка назвала розлючених кентаврів «мерзенними напівкровками», тим самим викликавши бурю обурення. Амбридж була викрадена кентаврами і віднесена вглиб Лісу.

Трохи пізніше її визволив звідти Албус Дамблдор.

Під час викрадення кентаврами Долорес Амбридж впустила свою чарівну паличку. Коли Гаррі спробував її підняти, то на паличку опустилося копито кентавра, переломи її навпіл.

Про другу паличці Амбридж нічого не відомо. Але безсумнівно, що вона придбала її, так як в сьомій книзі закликала свого патронуса. Ні в одній сцені фільму Гаррі Поттер і смертельні реліквії: Частина 1 паличка Долорес не відображено. Єдина паличка, яку вона бере в руки, належить Мері Кроткотт.

Випадкова вікі