FANDOM

Чарівна паличка Мінерви Макґонеґел зроблена з ялини. Серцевиною послужила серцева жила дракона. Саме такий наповнювач присутній в паличках таких сильних духом чарівників, як Герміона Ґрейнджер, Северус Снейп і Белатриса Лестранж. Як і більшість чарівників і чарівниць Великобританії, Мінерва, ймовірно, придбала свою паличку у віці одинадцяти років в крамниці Олівандера перед надходженням в Гоґвортс в 1937 році.

Цікаві факти Редагувати

  • У фільмах про Гаррі Поттера ця паличка становить 16 1/2 дюймів у довжину. На кінчику її різьблений рукояті є скляний кристал, через крихкість якого, Меггі Сміт (Мінерва Макґонеґел) доводилося робити довгі плавні рухи, щоб уникнути поломки реквізиту.
  • Паличка Мінерви Макґонеґел - одна з найбільш довгих у фільмі, зрівнятися з нею може лише паличка Албуса Дамблдора.
  • Паличка Макґонеґел - одна з небагатьох зберегла початковий дизайн з часів першого фільму.
  • По дизайну паличка Макґонеґел нагадує красиву вчительську указку, в той же час майстерно вирізана рукоять надає особливий «вікторіанський дух» всієї паличці, що відмінно поєднується з характером самої професора Макґонеґел.

Випадкова вікі