FANDOM

Чарівна паличка Северуса Снейпа була куплена у містера Олівандера в алеї Діагон, в Лондоні, найімовірніше в 1971 році, коли Снейп виповнилося 11 років і він готувався до навчання в Гоґвортсі. Ні серцевина, ні матеріал палички в каноні не згадані. Тим не менш, можливо, вона виготовлена з чорного дерева з житловою дракона всередині, але оскільки джерело не ясний, це не можна назвати достовірної канонічної інформацією.

Під час Другої магічною війни Волдеморт помилково вважає Снейпа господарем не тільки своєю, а й Бузиновій (Старшій) палички. Темний Лорд довго шукає цю легендарну, непереможну паличку. І, нарешті приходить до висновку: паличка як би роздвоїлася. Бузина паличка, яку Волдеморт вийняв з могили Дамблдора - зараз звичайна чарівна паличка, а вся її сила перейшла в паличку Снейпа, який вбив попереднього господаря. Але Темний Лорд не знав деяких подробиць. Незадовго до смерті директора, його обеззброїв Драко Мелфоя за допомогою заклинання «Експеліармус». Умова переходу палички до нового власника було дотримано: Драко відібрав паличку у Дамблдора проти його волі, і це зробило юнака її господарем. Тому, незважаючи на всі очікування Волдеморта після вбивства Снейпа, сила Старшій палички не перейшла до нього. До цього часу господарем бузини палички вже був Гаррі Поттер.

Випадкова вікі