FANDOM

Ширлі Хендерсон (англ. Shirley Henderson) — шотландська актриса. Найбільш відома роллю Плакси Міртл у фільмах "Гаррі Поттер і таємна кімната" (2002) і "Гаррі Поттер і келих вогню" (2005).

Біографія Редагувати

Рання життя Редагувати

Ширлі Хендерсон народилася 24 листопада 1965 року в шотландської селі Форрс в області Морів. Однак виросла Ширлі в іншому селі - Кінкердайн (Файф, Шотландія).

Ще дитиною Хендерсон почала співати в місцевих клубах, благодійні організації та різних святах. Після школи Ширлі відвідувала театральний клуб. У 17 років, закінчивши коледж в Файф, Ширлі переїхала в Лондон, де три роки навчалася акторській майстерності в Музичній та Театральної Школі Гайдхолла.

Кар'єра Редагувати

Вперше Ширлі з'явилася на екранах в дитячому телевізійному фільмі «Тінь каменю». Довгий час після цього Ширлі грала в театрі. Вона повернулася на екрани лише в 90-і роки, зігравши епізодичну роль в серіалі про війну «Побажай мені удачі». У 1995 році Ширлі грає роль Ізобель в популярному серіалі Бі-бі-сі «Хеміш Макбет», при цьому не забуваючи про сцену.

Зігравши в безлічі різних серіалів, Ширлі починає зніматися у великому кіно. У 1995 році актриса виконала роль Моргани в «Роб Рої», а в 1996 році - роль Гейл в картині «На голці». У цей період Ширлі також багато часу приділяла сцені, особливо - Лондонському Національному Театру. У 1999 році Ширлі отримала можливість продемонструвати свої вокальні здібності, зігравши в картині Майка Лея «Гармидер». У тому ж році вона зіграла у фільмі Майкла Уінтеботтома «Чудова країна».

Незважаючи на величезну кількість ролей у телефільмах і серіалах, Хендерсон отримувала ролі й у фільмах, що виходять на великий екран. Наприклад, вона виконала роль Джуд в «Щоденнику Бріджит Джонс», а потім отримала роль Плакси Міртл в «Гаррі Поттер і таємна кімната». Роль Міртл Ширлі знову зіграла в четвертій частині кіносаги - «Кубку Вогню». Також варто відзначити виконану Ширлі роль Софії-Філіппіни у фільмі Софії Копполи «Марія-Антуанетта».

З ролей Хендерсон в малобюджетних фільмах найбільш запам'яталися ролі в «Дорогах, які ми обираємо», «Останньому королі» та «Брудною любові».

Цікаві факти Редагувати

Актриса зіграла в «Гаррі Поттера» 13-річну школярку Плаксиву Мірту, а на момент зйомок їй було 36 років.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі