FANDOM

Кобан Якслі (англ. Yaxley Corban) — високий чоловік з важким, грубим, жорстоким обличчям, схожим на звірине, не одружений. Є представником одного з найбільш чистокровних родів Британії. Став

Yaxley2

смертежером ще під час першої магічної війни. Після зникнення пана зумів залишитися на волі, але спроб знайти господаря не робив.

Біографія Редагувати

Друга магічна війна Редагувати

Якслі був присутній на кладовищі в ніч, коли Темний Лорд відродився, тим самим довівши свою відданість.

27 червня 1995, через три ночі після повернення Волдеморта, Якслі прибув в будинок професора Слизорога, щоб вербувати його або доставити до свого господаря силою. Слизоріг трансфігурувався в крісло і залишився непоміченим

Брав активну участь у другій магічній війні, зокрема, в червні 1997 року перебував серед нападників на Гогвортс, причому був головним в загоні. Під час битви був приголомшений Гаррі Поттером і можливо був ув'язнений в Азкабані. Якслі - один з головних шпигунів Темного лорда в Міністерстві Магії, саме він зумів накласти закляття Імперіус на Пія Тікнесі, який після перевороту зайняв пост міністра; Якслі же став начальником відділу дотримання магічних правопорядку і першим заступником міністра, фактично будучи повноправним начальником міністерства.

Після перевороту в міністерстві проводилася політика обмеження прав маглородців: була створена Комісія з реєсртаії маглородців, золотий фонтан був замінений на статую «Магія - сила», апарат міністерства наповнили смертижери. Саме смертижерів ставили на керівні посади. Нова політика активно підтримувалася Якслі. Він особисто брав участь в засіданнях Комісії і залякував рядових співробітників міністерства. Під час вторгнення Гаррі Поттера з друзями в Міністерство він зумів підняти тривогу і під час втечі трійці, вхопившись за Герміону, роз'явився разом з ними на площу Гримо. Таким чином, він став одним із тайнохоронців будинку №12, і тепер закляття Фіделіус більше не захищало друзів, що змусило їх тепер поневірятися по всій країні.

Битва за Гоґвортс Редагувати

Як і всі прихильники Темного лорда Якслі бере участь в битві за Гогвортс. Бореться з Флитвіком і як мінімум зводить поєдинок до нічиї, тому що під час годинного перепочинку він і Долохов охороняє ставку Волдеморта в лісі і заодно чекає Гаррі Поттера . Пізніше, при поновлення битви, його перемагають Джордж Візлі і Лі Джордан Після поразки в битві, швидше за все, був посаджений в Азкабан.

Взаємовідносини Редагувати

Волдеморт Редагувати

Яксли Министерство магии

Якслі став смертежером ще в 1970-х і віддано служив Волдеморту до того, як той зазнав краху 31 жовтня 1981 року. Після зникнення свого повелителя Якслі не робив ніяких спроб з пошуку його, а навпаки відрікся від своїх минулих діянь, переконавши Міністерство магії в тому, що діяв мимоволі, перебуваючи під дією закляття Імперіус.

Проте 24 червня 1995 року з'явився на кладовищі до повернувся Темного Лорда. Якслі вдалося знову увійти в довіру до Волдемортта. В результаті перевороту в Міністерстві, Якслі зайняв посаду начальника Відділу магічних законів, безсумнівно з дозволу Волдеморта.

Смертижери Редагувати

Якслі з повагою і домішкою заздрості ставився до Северуса Снейпа, складався в хороших відносинах з Антоніном Долоховим, і презирливо дивився на Луціуса Мелфоя. Також висловлював своє невдоволення Фенріром Грейбеком

Працівники Міністерства Редагувати

.Якслі помітно зловживав своїм становищем, залякуючи менш високопоставлених працівників. Правда, з повагою і схваленням ставився до перевірених чистокровних колег. Звичайні співробітники, судячи з усього, шарахалися від злобного смертижера.

Маглородці і напівкровні Редагувати

Як смертежер, переконаний у перевазі «чистої крові», Якслі ненавидів і з зневагою ставився до маглів, маглонароджених чарівникі і напівкровок За власним визнанням, ніколи б не одружився з жінкою, яку б навіть помилково посміли б сприйняти як «бруднокровкою».