Фэндом

Вікі Гарріпедия

Ґелерт Ґріндельвальд

317статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Ґелерт Ґріндельвальд (англ. Gellert Grindelwald) — темний чарівник, який вважався нійбільш жорстоким і небезпечним до приходу Волдеморда. Був переможений у дуелі Албусом Дамблдором в 1945 році. Залишок життя провів заточеним у власній в'язниці Нурменгард. Убитий своїм наступником Волдемордом навесні 1998 року.

Біографія Редагувати

Народився Ґелерт в кінці XIX століття, або в один рік з Албусом Дамблдором, або роком-двома пізніше. Навчався в школі чарівників Дурмстренґ, але був звідти відрахований з передостаннього курсу за якісь непристойні вчинки. Оскільки в той час Ґелерт захоплювався пошуками Дарів Смерті, він приїхав на канікули до своєї двоюрідної бабусі Батільди Беґшот, яка жила в Годриковій Западині. Саме в цьому селі був похований один з братів Певерелів, Ігнотус, з чиїм ім'ям тісно пов'язана легенда про Дари.

Батільда була однією з небагатьох односельців Дамблдорів, з якими ті підтримували добросусідські відносини (зрештою, вони вели себе досить стримано), і дуже зраділа, коли Ґріндельвальд та Албус подружилися.

Ґріндельвальд «заразив» Дамблдора ідеєю знайти всі три Дари Смерті і з їх допомогою заволодіти світом. Вони стали будувати спільні плани. І якщо Албус дещо наївно хотів підкорити світ, щоб покращити життя магів і маглів, то Ґелерт прагнув тільки до влади. Їх дружба тривала всього лише пару місяців. Захоплений думками про Дари, Албус майже забув про сестру Аріану, про яку повинен був піклуватися, поки його брат Еберфорс не закінчить Гоґвортс.

Щойно приїхавши додому, Аберфорт звинуватив брата в нехтуванні своїми обов'язками. Ґріндельвальд, який був свідком цієї сварки, втрутився та застосував до Аберфорта дуже хворобливе закляття «Круціатус», проте Албус заступився за брата. Між усіма трьома спалахнула сутичка. Ніхто не знає, чиє саме закляття влучило в Аріану, але дівчинка загинула. Ґріндельвальд спішно покинув Англію.

Поведінка Ґелерта і смерть Аріани відкрили очі Албусу на справжню сутність Ґріндельвальда. Їх короткій дружбі прийшов кінець, а відносини між братами Албусом та Аберфортом зіпсувалися на все життя.

Про подальше життя Ґелерта Ґріндельвальда в книгах про Гаррі Поттера написано небагато. Відомо, що в молодості він викрав Старшу паличку у болгарського майстра Грегоровича і з її допомогою намагався підкорити світ. Албус Дамблдор, який до цього часу вже став гідним супротивником своєму колишньому другові, ніяк не міг зважитися на поєдинок з ним, боячись таким чином дізнатися про те, хто ж насправді є справжнім вбивцею сестри та потерпаючи, що цим убивцею може виявитися він сам.

Коли відкладати сутичку стало вже неможливо, Дамблдор зустрівся з Ґріндельвальдом і переміг його. Старша паличка перейшла до переможця, а Ґелерт відтоді (1945 рік) добровільно заточив себе в замку Нурменгард, де і був убитий в 1998 році Волдемортом.

Обнаружено использование расширения AdBlock.

Випадкова вікі