Fandom

Вікі Гарріпедия

Ґрінґотс

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Ґрінґотс (англ. Gringotts) — єдиний банк магічного світу, яким керують ґобліни. Заснований ґобліном Ґрінґотом. Існують відділення банку в інших країнах.

Банк займає білосніжну будівлю на алеї Діаґон із блискучими мідними дверима. За ними - другі двері (срібні), на яких викарбувано: 

Заходь, чужинцю, та - вважай:
гріху жадоби не сприяй
Хто візьме незароблене,
тому відплатять ґобліни.
Бо як шукатимеш у нас
багатств, яких ти не припас,
тоді, злочинцю, не забудь,
Що не лише скарби є тут.

Сейфи банку розташовані глибоко під землею, глибше, ніж метро. Таке розміщення необхідне для безпеки. Навіть якщо комусь вдасться вкрасти щось в банку, навряд він вибереться нагору живим. Також, за словами Геґріда, деякі сейфи охороняються драконами. У банку є таємні сховища, що охороняються за допомогою пасток. Тож, напис у входу в банк не дарма передостерігає відвідувачів: лише божевільному може прийти на думку грабувати банк.

За срібними дверима - велика мармурова зала. Близько сотні ґоблінів сидять там на високих стільчиках за довгою стійкою, щось пишучи в товстелезних гросбухах, зважуючи на латунних терезах монети, розглядаючи через лінзи коштовне каміння.

Із зали виходять безліч дверей, біля яких також стоять ґобліни, що впускають та випускають відвідувачів.

За дверима - вузький кам'яний коридор, освітлений сяйвом смолоскипів. Дістатися сховища можна за допомогою візочка на вузьких рейках.

У лабіринті звивистих переходів важко запам'ятати дорогу, що веде до сейфів. Це також зроблене для безпеки.

По дорозі до сейфів можна побачити підземне озеро.

Гроші, що використовуються в магічній Великобританії: ґалеони, серпики, кнати.

1 ґалеон = 17 серпиків

1 серпик = 27 кнатів

Діаметр ґалеона - 19 мм, а товщина - 0,5 мм. Важить монета 1,98 грама.

Банк також обмінює магічні гроші на маґлівські на навпаки (один ґалеон приблизно дорівнює п'яти фунтам).

Випадкова вікі