Fandom

Вікі Гарріпедия

Ґільдерой Локарт

322статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Ґільдерой Локарт (англ. Gilderoy Lockhart) — відомий письменник у світі чарівників. Надзвичайно хвалькуватий, вельми стурбований своєю популярністю, обожнює фотографуватися, роздавати автографи і відповідати на листи читачів. Вважає своїм обов'язком всім давати поради, навіть якщо нічого не розуміє у справі, в якому радить. Самозакоханість Локарта переходить всі межі. Він нічого і нікого не бачить крім себе. Все, що не може так чи інакше його возвеличити, Ґільдерой просто не помітить.

Біографія Редагувати

Ранні роки Редагувати

Народжений в родині чарівниці і магли-батька після двох старших сестер Ґільдерой Локарт був єдиною дитиною, які виявили здібності до магії. Розумний, красивий хлопчик, він був улюбленцем своєї матері; усвідомлення того, що він також є чарівником - все це послужило причиною розростання його марнославства подібно особливо злісні бур'яни.

Навчання в Гоґвортсі Редагувати

Прибуття Локарта в Гоґвортс виявилося не таким тріумфальним, як очікували вони з матір'ю. Локарт чомусь не взяв до уваги, що він буде вчитися в школі, повної чарівників і чарівниць, багато з яких були більш обдарованими, ніж він. (Справді, Локарт чітко уявляв собі прибуття в Гоґвортс зовсім не так, як Гаррі Поттер десятиліттями пізніше. Локарт уявляв себе прогулюються по коридорах під захоплений шепіт, причиною якого були його видатні магічні здібності, йому ніколи не спадало на думку, що кожен студент Гоґвортсу мав такі ж навичками і вміннями перед початком навчання). У його власному уявленні Локонс був вже повністю сформованим героєм і генієм, і його неприємно шокувало те, що його ім'я було нікому невідомо, його дарування не були унікальними і нікого особливо не вразили його кучеряве від природи волосся.

Було б несправедливо стверджувати, що Локарт ні талановитий. Справді, його вчителі вважали, що здібності та інтелект юнака були вище середнього і що за допомогою наполегливої праці він міг би домогтися певних успіхів, хоча його амбітні плани, якими він щедро ділився зі своїми однокурсниками, зазнавали краху (Локарт охоче говорив тим, хто був готовий його слухати, що він досягне успіху у створенні Філософського каменю ще до того, як закінчить школу, і що він має намір стати капітаном збірної Англії з квідичу і завоювати кубок світу з цього виду спорту, перш ніж почне наполегливо працювати, щоб стати наймолодшим в історії Міністром магії).

Локарт був розподілений в Рейвенклов і незабаром став отримувати хороші оцінки, але у нього була одна риса характеру, через яку він все більше і більше ставав незадоволеним: якщо він у чомусь не був першим і кращим, то предпрочітал зовсім цим не займатися . Все частіше Локарт діяв обхідними і більш простими шляхами: він цінував навчання не за саморозвиток, а за ту увагу, яку міг отримати завдяки їй. Локарт випрошував призи та нагороди. Він пішов до директора і пролобіював створення шкільного інформаційного бюллютенях, бо більше всього на світі бажав бачити своє ім'я та фото у пресі. Локарт ніколи не був популярний, тим не менш, він досяг своєї головної мети - впізнавання всією школою через неодноразові, що привертають увагу діяння. Він заробив тижневе покарання через те, що вигравірував свій підпис двадцятифутових буквами на майданчику для квідичу. Йому вдалося розробити заклинання, яке запускало в небо величезну підсвічене відображення його власного обличчя зразок Чорної мітки. Одного разу в день св. Валентина він послав сам собі вісімсот валентинок, це спровокувало таке скупчення сов у Великому Залі, що сніданок довелося припинити (У каші було дуже багато пір'я і пташиного посліду).

Кар'єра після Гоґвортсу Редагувати

Коли Локарт зрештою покинув Гоґвортс, серед шкільного персоналу пролунав слабкий зітхання полегшення. Незабаром вести про нього дійшли з далеких країн, де чутки про його подвиги почали стрімко поширюватися. Багато хто з колишніх вчителів Локарта стали думати, що були несправедливі до нього, тому що він демонстрував хоробрість і гнучкість в позбавленні різний віддалених місць від небезпечних, Темних істот.

Правда полягала в тому, що Локарт нарешті знайшов своє справжнє покликання. Він ніколи не був слабким чарівником, а тільки ледачим, і він вирішив відточувати свою майстерність в одному напрямку: заклинання Забуття. C допомогою цього підступного закляття йому вдалося модифікувати пам'ять багатьох майстерних і хоробрих чарівників і чарівниць, що дозволяло йому ставити собі в заслугу їх сміливі подвиги і повертатися до Британії в кінці кожного «подорожі» з новою готової до публікації книгою, яка переказувала «його» героїчні подвиги з великою кількістю вигаданих деталей.

Менш ніж за десять років серія автобіографічних книг Локартом знайшла статус бестселера, а він сам обзавівся репутацією борця з Темними Силами світового класу. Він навіть отримав Орден Мерліна третього ступеня, став почесним членом Ліги захисту від темних сил і - його приваблива зовнішність не постраждала після багатьох численних битв не на життя, а на смерть, в яких Локонс, за його клятвеним твердженнями, бився проти перевертнів, банши і всього такого іншого - володарем призу «Магічного тижневика» за саму чарівну посмішку не менше 5 разів поспіль.

Викладач в Гоґвортсі Редагувати

Навряд чи Локарта можна назвати гарним учителем. Про якість його уроків можуть свідчити завдання першого тестування учнів:

  1. Який улюблений колір Ґільдероя Локарта
  2. Яка заповітна мрія Ґільдероя Локарта?
  3. Яким, на вашу думку, є найбільше досягнення Ґільдероя Локарта?
  4. Коли день народження Ґільдероя Локарта і яким був би ідеальний дарунок для нього?

Тож, на уроках він займався вихвалянням власної персони, а коли перед ним ставала якась проблема, то він відповідав всім, що це ніщо порівняно із тим, з чим він уже стикався у своєму героїчному минулому. На покараннях Локарт змушував учня, що провинився, підписувати його фотографії для фанатів.

Сутність Локарта зміг розпізнати професор Снейп. Вони удвох зустрілися під час зібрання клубу дуелянтів. Локарт зарекомендував себе як непереможного дуелянта, а його "асистент професор Снейп...також трішечки знається на дуелях". Після цього на показовому дуелі Снейп миттєво знезброїв Локарта.

Коли у Гоґвортсі відбувалися напади василиска на учнів, Снейп нагадав усім про славнозвісного героя Локарта, запропонував йому побороти чудовисько - адже порівняно із його минулими сутичками, це було б просто грою для Ґільдероя. Після цього Локарт панічно почав складати свої речі, щоб утекти зі школи.

Проте в цей час Гаррі Поттер, Рон Візлі та Герміона Ґрейнджер розгадали таємницю василиска, і оскільки їм потрібна була підтримка, вони змусили Локарта піти в Таємну кімнату із ними. Тоді друзі дізналися правду Ґільдероя Локарта: насправді він був незграбним чарівником, що міг досконало виконувати лише одне закляття - зміну пам'яті. Тож, у власному житті він ні разу не зустрічався в сутичці із магічними істотами, проте спілкувався із тими, хто це робив, потім змінював їм пам'ять і видав їх героїчні вчинки за свої.

Локарт не залишав свого прагнення втекти зі школи, тож зробив змогу стерти пам'ять Ронові Візлі та Гаррі Поттеру. Проте при цьому він використовував зламану чарівну паличку Візлі, і вона відбила закляття у зворотному напрямку: пам'ять було стерто самому Локартові.

Подальше життя Редагувати

Після цих подій він потрапив до лікарні Святого Мунґо. Він продовжував роздавати свої фотографії із автографами всім, кого зустрічав, хоча не розумів, чому він це робить. У такому стані його побачили Гаррі Поттер, Рон Візлі та Герміона Ґрейнджер, що відвідували пораненого Артура Візлі у лікарні.

Зовнішність Редагувати

Ґільдерой Локарт описаний як молодий красивий чоловік зі світлими золотистим волоссям, яскраво-блакитними очима і білосніжною посмішкою. Одягався він в основному в мантії яскравих кольорів (найчастіше синіх і блакитних відтінків). Очевидно, що саме завдяки привабливій зовнішності його фанатками є в основному представниці прекрасної статі, багато з яких щодня завалюють його листами. А у чоловіків поведінку Локарта найчастіше викликає роздратування і досаду.

Бібліографія Ґільдероя Локарта Редагувати

Локарт - автор широко відомих книжок, таких, як:

  • Балачки з Бабою-Ягою
  • Вакації з вампірами
  • Перерви з перевертнями
  • Сніданок зі сніговою людиною
  • Трапези з тролями
  • Уперті упирі
  • Феєрії з фуріями
  • Як боротися з домашніми шкідниками. Посібник Ґільдероя Локарта
  • Біографії "Я - МАГІЧНИЙ"

У них він розповідав те, як вдало він використовував свої глибинні магічні знання та силу для боротьби із різними небезпечними магічними істотами, про свою вправність та кмітливість. Саме тому Дамблдор запросив Локарта в Гоґвортс на посаду викладача предмету "Захист від темних мистецтв".

Портрети Ґільдероя Локарта Редагувати

Ґільдерой так зайнятий собою і тільки собою, що постійно носить при собі пачку своїх фотографій (на випадок, якщо у нього попросять автограф), а його кабінет в Гоґвортсі був обвішаний мальовничими портретами господаря. «Локарт» на портретах так само зайняті собою, як і прототип: завивають волосся, полірують нігті, носяться зі своїм зовнішнім виглядом і неперевершеною посмішкою. Куди поділася ця «картинна галерея одного персонажа» після того, як Ґільдерой потрапив до лікарні св. Мунго, невідомо.

Роль у фільмах Редагувати

У фільмах про Гаррі Поттера роль Ґільдероя Локарта виконує англійський актор Кеннет Брана.  

Випадкова вікі